דילים זולים

קישורים ממומנים

אם בא לכם לצאת לנופש קצר וזול אבל אין לכם יעד או מקום נבחר והמחיר הזול הוא הפקטור היחיד שמשנה לכם, הכתבה הבאה בשבילכם, הנה אוסף של הדילים הכי זולים שתמצאו ברשת.

מכיוון שהתחרות בין אתרי הנופש היא עצומה, כל אתר מציע דיל בלעדי לאחד מהיעדים הפופולריים כדי למשוך אילו לקוחות חדשים. ישנם מבצעים כאלו אטרקטיביים עד שלפעמים חופשה בחו"ל תעלה לכם זול יותר מחופשה באילת.

החלטנו לחפש בין אתרי הנופש השונים דילים זולים לחו"ל שעולים פחות מ-400 דולר. להלן התוצאות:

באתר "נט טרוול" מצאנו שני דילים פחות מ-400 דולר: ההצעה הראשונה היא דיל לאנטליה לשלושה לילות על בסיס הכל כלול במלון חמישה כוכבים וטיסה ב-319 דולר לבן אדם. לקישור לדיל לחצו כאן. הצעה שניה מנט טרוול היא דיל לורנה ל-4 לילות במלון ארבעה כוכבים על בסיס חצי פנסיון כולל טיסה ב-369 לאדם. לקישור לדיל לחצו כאן.

אתר הדקה ה-90 מציע דיל לאנטליה ב-384 דולר ל-3 לילות במלון 5 כוכבים+ הנקרא Kremlin Palace על בסיס הכל כלול לסופ"ש וטיסה. קישור לדיל כאן

באתר של השטיח המעופף אפשר למצוא דיל למרמריס (טורקיה) הכולל שלושה לילות במלון חמישה כוכבים ע"ב הכל כלול וטיסה במחיר של 387 דולר בלבד. לקישור לדיל לחצו כאן. עוד דיל בפחות מ-400 דולר מציעים ב"שטיח": חבילת נופש לכרתים - הרקוליון לשלושה לילות ב-399 דולר. הנה הקישור

באתר "יש תיירות" מצאנו שני דילים העונים לקריטריונים שלנו: הראשון, דיל לבורגאס (בולגריה) הכולל ארבעה לילות במלון שני כוכבים ללא ארוחות (לינה בלבד) וטיסה ב-387 דולר. הנה הקישור. הדיל השני: חבילת נופש לבודרום שבטורקיה לשלושה לילות במלון חמישה כוכבים ע"ב חצי פנסיון+טיסה ב-345 דולר.

את הדיל הזול האחרון להיום (נביא לכם עוד בכתבות הבאות) מצאנו באתר Ypaymore שמציע דיל לרודוס הכולל טיסה+מלון שני כוכבים לשלושה לילות ב- 339 דולר בלבד. קישור לדיל כאן

הערה: ישנם דילים מסוימים שמתנים את המחיר לשני אנשים +שני ילדים לכן לפני שאתם מזמינים באינטרנט, בררו היטב את הדיל ואפילו מומלץ התקשרו לודא זאת עם הטלפנים של החברות.

0 תגובות: