מלונות בבודפשט

קישורים ממומנים

אם אתם מחפשים המלצות על מלון טוב בבודפשט הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם מלונות בבודפשט שקיבלו המלצות מגולשים בארץ ובעולם. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

כבר שנים רבות שבודפשט היא אחד מהמקומות האהובים על ידי התיירים הישראלים, וכמעט בכל עונות השנה בין אם זה בחורף או בקיץ, תוכלו למצוא ישראלים מסתובבים ברחובות היפים של בירת הונגריה. רוב התיירים מתרכזים בלב העיר שם תוכלו לטייל או לשוט בנהר הדנובה, לטייל בשוק המקורה המפורסם של בודפשט, לראות ולבקר את בניין הפרלמנט ולטייל במדרחוב ואצי. ציבור הדתיים או החרדים שביניכם יכולים גם לבקר בבית כנסת הגדול שברחוב דוהני או במוזיאון היהודי.

יש המון מלונות בבודפשט חלקם זולים ופשוטים וחלקם מפוארים ויוקרתיים. בכתבה הבאה ננסה לעשות קצת סדר בין המלונות ולהציע לכם מגוון של מלונות שקיבלו המלצות מגולשים בעולם וגם מישראל.

מלונות בודפשט

כמו שאר סדרת הכתבות שלנו, נתחיל במלונות שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר בעולם מהאתר הידוע Trip Advisor.

מלון קורינתיה בודפשט - מלון זה קיבל את המקום השני ברשימת המלונות הטובים ביותר בבודפשט באתר. המלון שייך לרשת המלונות המפוארת קורניתיה ומציע שירות של חמישה כוכבים. ממוקם ברחוב ארזבט ונמצא ליד מוקדי תיירות רבים.

מלון אופרה גארדן בודפשט - מלון יחסית זול בבודפשט אך קיבל עשרות ביקורות חיוביות ונחשב ללהיט בקרב התיירים. המלון מעוצב בקפידה מחיר חדר במלון עומד בממוצע על כ-120 דולר ללילה.

מלון ארבע העונות בודפשט - אחד מהמלונות המפוארים בבודפשט ומרהיב בעיצובו. המלון מעוצב כמו ארמון ומציע שירות ופינוקים של מלון חמישה כוכבים במיטב המסורת.

מלון לה מרידיאן בודפשט - עוד מלון מצוין שכדאי לבדוק אתו הוא מרידיאן בבודפשט שקיבל אף הוא שבחים רבים באתר התיירות הבינלאומי.

מלון הילטון בודפשט - כמו שאר המלונות ברשת היוקרתית גם הילטון בודפשט נחשב לאחד המלנות המומלצים בבירת הונגריה. המלון ממוקם על אחת הנקודות הגבוהות בעיר וניתן לראות מהמלון את הנוף של בודפט כולה.

מלון אינטרקונינטל בודפשט - מלון בינוני עד יקר בבודפשט הנמצא במיקום טוב מאוד במרכז העיר. קיבל ביקורות לא רעות בכלל בכמה אתרים שבדקנו.

מלונות זולים בבודפשט

מלון אופרה גארדן בודפשט - מלון יחסית זול בבודפשט אך קיבל עשרות ביקורות חיוביות ונחשב ללהיט בקרב התיירים. המלון מעוצב בקפידה מחיר חדר במלון עומד בממוצע על כ-120 דולר ללילה.

מלון בסט ווסטרן בודפשט - מלון זול שקיבל לא מעט שבחים גם מגולשים ישראלים וגם מגולשים בעולם. המלון ממוקם ליד תחנת מטרו שתיקח אתכם ישל למרכז העיר.

מלון קינגס בודפשט - מלון שלושה כוכבים בבודפשט. ממוקם סמוך לשוק המקורה, מדרחוב ואצי, האופרה וגם קרוב לרובע היהודי.

מלון אלטה מודה בודפשט - מלון חדש הנחשב למלון ארבעה כוכבים בבודפשט. נמצא סמוך מאוד לגשר השלשלאות, בניין הפרלמנט ואתרי תיירות נוספים.

מלון מרקיור קורונה בודפשט - אחד המלונות האהובים ביותר על סוכני הנסיעות הישראלים הוא מלון מרקיור קורונה. מלון זול יחסית הממוקם במיקום ממש טוב ממנו אפשר לטייל ברגל כמעט בכל מוקד תיירות בעיר.

מלון ג'ונו, בודפשט - מלון פשוט וזול בבודפשא אך ממוקם קצת רחוק ממרכז העיר.

מלונות נוספים שכדאי לבדוק אצל סוכן נסיעות שלכם.:
  • מלון דירות טרנדי בודפשט
  • מלון מרקיור סיטי בודפשט
  • מלון דירות אגפה בודפשט - מלון דירות פשוט, קטן וזול. ממוקם ברובע היהודי סמוך לכיכר בלהה. אם אתם מחפשים לחסוך כמה שאפשר, מלון זה יכול להיות אופציה נחמדה.
  • מלון פלטנוס
  • מלון קמפינסקי בבודפשט - מלון חמישה כוכבים מהודר ביותר.
  • מלון קונטיננטל זארה בודפשט
  • מלון אינטרקונטיננטל בודפשט
  • מלון בודפשט
  • מלון K+K בודפשט
  • מלון דירות אגפה בודפשט - מלון דירות פשוט, קטן וזול. ממוקם ברובע היהודי סמוך לכיכר בלהה. אם אתם מחפשים לחסוך כמה שאפשר, מלון זה יכול להיות אופציה נחמדה לחופשה בבודפשט.
מאמרים נוספים בסדרה:
מלונות בלונדון
מלונות באמסטרדם
מלונות בברלין
מלונות בורנה
מלונות בפראג

0 תגובות: