טיסות זולות ללונדון

קישורים ממומנים

מחפשים טיסות זולות ללונדון? כנסו לכתבה הבאה ותוכלו למצוא טיסות הכי זולות שאספנו מאתרי התיירות המובילים בישראל.

עונת התיירות לחורף 2010/2011 יוצאת לדרך ואתרי הנסיעות מתחילים לצאת בדילים ומבצעים שונים לתיירים הישראלים. בכתבה הבאה נציג לכם טיסות ללונדון בזול לחודשים הקרובים (אוקטובר, נובמבר, דצמבר וינואר) ממיטב אתרי התיירות המובילים.

טיסות ללונדון בזול

נתחיל את החיפוש באתר איסתא בו מצאנו טיסה זולה ללונדון היוצאת בחודש הקרוב (אוקטובר) בחברת אלעל ב-499 דולר בלבד כולל מיסים. בחיפוש כללי יותר שערכנו באיסתא לחודשים נובמבר ודצמבר 2011 מצאנו טיסות רבות (חלקן ברשימת המתנה) במחיר של החל מ-550 דולר לטיסה ישירה ללונדון של אלעל או של בריטיש איירוויס וטיסות לא ישירות ללונדון עם עצירת ביניים החל מ-439 דולר בלבד.

לאחר החיפוש באיסתא ניתן לסכם כי מחיר ממוצע של טיסות ללונדון עומד על כ-580 דולר. אנו חייבים גם לתת כאן המלצה קטנה על אתר איסתא שמשקיע בידידותיות לגולש ומציע מנוע חיפוש קל ונגיש לחיפוש טיסות זולות.

נמשיך באתר הדקה ה-90 בו מצאנו טיסה ללונדון בזול שנמצאת במבצע עד לסוף חודש אוקטובר של חברת צ'ך איירלינס ועולה 473 דולר בלבד כולל מיסים. הטיסה היא סדירה ועוצרת בפראג גם בטיסה הלוך וגן בחזור.

בחברת גוליבר שמתהדרת באתר חדש ומעוצב הצלחנו למצוא טיסה הכי זולה ללונדון בחודשי החורף החל מ-560 דולר. הטיסה הזולה ביותר שמצאנו היא טיסה ישירה ללונדון של אלעל ב-560 דולר כולל מיסי נמל.

אנו ממשיכים לאתר נט טרול בו מצאנו מבצע לטיסה יומית ללונדון שנמשך עד לחודש אפריל 2011 ומציע טיסה זולה ללונדון שעולה 459 דולר בלבד! שימו לב: הטיסה עוצרת בריגה והמחיר אינו כולל מזוודה בתא מטען או ארוחות במטוס (אם תרצו תוכלו לקבל זאת בתוספת תשלום). שאר מחירי הטיסות ללונדון בנט טרוול לחורף נעים בין 550 דולר ל-800 דולר בחברות אל על, בריטיש אירוויס, KLM וסוויס.

ונסיים באתר צבר שבו מחירי הטיסות ללונדון דומים למחירים המוצעים בגוליבר ומתחילים ב-550 דולר לטיסות סדירות ללונדון בחברות התעופה אל על, Austrian, אייר פרנס, בריטיש איירליינס ועוד.

זהו להפעם, בכתבה הבאה נציג לכם טיסות זולות לפריז אז אל תשכחו לבקר.

מאמרים קשורים:
מלונות בלונדון
טיסות זולות לאמסטרדם

0 תגובות: