כפר נופש בהולנד

אם אתם מחפשים רעיון לנופש בקיץ הקרוב כדאי לכם לחשוב על כפר נופש בהולנד. הרבה מאוד נופשים מגלים את הפארקים בהולנד כמקום נפלא לחופשה בקיץ. אז הנה כל ההמלצות על כפרי נופש בהולנד בכתבה שלפניכם.

כפרי הנופש בהולנד מהווים יעד להרבה מאוד מטיילים מהעולם בכלל ומישראל בפרט. שילוב של איזורי טבע מרהיבים באווירה מרגיעה ומפנקת יעניקו כל המשפחה אטרקציה תיירותית נפלאה. ברוב כפרי הנופש בהולנד מציעים לכם אטרקציות ימיות כמו בריכות, מגלשות מים וכן טיפולי בריאות כגון סאונה, מסאז'ים וכד'.

תוכלו לבחור ללון בוילות VIP מפנקות עם אפשרות לבקש כל תוספת שתרצו בחדר או לבחור באופציה פשוטה יותר בתנאים טובים של בית מלון.

כפרי נופש בהולנד

הולנד מציעה מגוון רחב של כפרי נופש. הנה כמה כפרי נופש שכדאי לבדוק אותם:
  • פארק שפוקי Schaapkooi - פארק וילות מעץ עם המון אטרקציות לילדים ולמבוגרים.
  • סנטר פארקס - אחת הרשתות הגדולות בתחום זה המציעה מבחר גדול של כפרי נופש לאורך הולנד (ואף מדינות נוספות כמו בלגיה, צרפת ועוד). בין כפרי הנופש בהולנד של הרשת ניתן למצוא את כפר הנופש Het Meerdal , De Eemhof, Port Zelande ועוד...
  • לנדל פארקס Landal Parks - רשת גדולה לכפרי נופש עם מבחר מקומות אטרקטיביים בהולנד.
דילים ומבצעים לכפרי נופש בהולנד

הרבה אתרי תיירות באינטרנט מציעים דילים הכוללים טיסות להולנד, שהות בכפר נופש, הסעות וכל מה שצריך, בחבילה אחת. הנה סקירה של כמה מבצעים שאספנו לכם מאתרי התיירות השונים.

באתר הדקה ה-90 מציעים הרבה מאוד מבצעים ודילים לפארקים בהולנד החל מ-789 יורו. למשל, דיל לכפר הנופש Landal Klein Ruwinkel על בסיס לינה בלבד בחודש יולי הכולל טיסות ושהות במלון לשבעה לילות ב-789 יורו או דיל לפארק נופש במלון Landal De Berkenhorst ל-7 לילות ב-859 יורו לאדם.

באתר "ב.ד גרייבר" מציעים לכם להזמין ישירות מהחברה את אחד מכפרי הנופש של חברת סנטר פארקס כולל טיסות, רכב שכור, הסעות וכו'. למשל, תוכלו להזמין וילה ל-4 נופשים בכפר הנופש Het Meerdal כולל כרטיס טיסה לאמסטרדם, רכב שכור, וילה ל-7 לילות, מיסים ועוד החל מ-8509 יורו לאדם בחודש יולי ו-899 בחודש אוגוסט.

לסיום, באתר "נויה תיירות" אפשר למצוא דיל לכפרי נופש רבים בהולנד. לדוגמא, תוכלו להזמין בקישור הבא כפר נופש בלב שמורת טבע בהולנד הנקרא Rabbit Hill המציע אטרקציות תיירותיות רבות ונחשב ליעד אהוב במיוחד על הישראלים החל מ-819 דולר לאדם הכולל טיסה ישירה לאמסטרדם בחברת סאן דור, רכב שכור, 7 לילות בכפר הנופש ומיסים.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
מלונות בכרתים
דילים ליוון

הולידיי אין אקספרס

אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הצעירים בעיר הדרומית הוא מלון הולידיי אין אקספרס באילת. הנה קצת מידע וגם מבצעים ודילים למלון החדש לצעירים הולידיי אין אקספרס.

שוק המלונאות כנראה הבין שגם הצעירים מחפשים מלון באילת ולא רק משפחות. מלון הולידיי אין אקספרס ביט הוא בדיוק כזה מלון. מסיבות בריכה עם די ג'יי והופעות חיות ואפילו מחירים זולים ומיוחדים. אז במסגרת הסקירות שלנו על בתי מלון, הנה סקירה על מלון הולדיי אין אקספרס באילת.

הולידיי אין אקספרס אילת

רקע וסקירה כללית: מלון הולידיי אין אקספרס הוקם עם דגש גדול מאוד על צעירים שרוצים לנפוש באילת. המלון מציע 212 חדרים, בריכת שחייה ענקית, שולחנות ביליארד ומכונות משחק אבל בעיקר הרבה מסיבות והמון מוסיקה.

מיקום: המלון ממוקם באיזור המלונות באילת ממול מלון קראון פלאזה ועשר דקות הליכה מהחוף או מהקניון החדש.

תנאים: שימו לב המלון מקבל צעירים מגיל 16 ומעלה כאשר נערים בגילאי 16 - 18 חייבים להביא אישור מההורים אחרת לא יקבלו אתכם במלון.

מבצעים ודילים להולידיי אין אקספרס

חיפשנו בשבילכם קצת דילים להולידיי אין אקספרס אילת ברחבי הרשת והנה כמה מבצעים מעניינים שמצאנו בשבילכם.

אתר עוזי טורס מציע לכם כמה מבצעים להולידיי אין אקספרס. למשל בחודשים אפריל ויוני, 350 ש"ח לזוג לאמצע השבוע ו-450 ש"ח לזוג לסוף שבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר למינימום 2 לילות. ביולי, חדר לזוג באמצע השבוע כבר יעלה לכם 450 ש"ח ללילה ואילו בחודש אוגוסט הקרוב (העונה החמה ביותר), חדר לאמצע השבוע או לסוף שבוע עולה 650 ש" ללילה.

אם אתם רוצים לצפות קצת במה שמלון הולידיי אין אקספרס מציע, הנה וידאו שיראה לכם את כל מה שאתם צריכים:



כתבות דומות:
מלון הרודס אילת
מלון קראון פלאזה אילת (הולידיי אין)
מלון קלאב הוטל אילת
מלון אגמים אילת
מלון הנסיכה אילת

הולידיי אין טבריה

טבריה היא עיר נפלאה לתיירות ונופש בקיץ. בכתבות הבאות נסקור קצת את מלונות בטבריה ונציע דילים ומבצעים מהאתרים השונים והפעם - מלון הולידיי אין טבריה.

העיר טבריה והכנרת מסביבה מציעים יופי של אטרקציות לתיירות בחודשי הקיץ. גם בתי המלון בטבריה מציעים המון פינוקים ופאר לצד נוף לכנרת ולעיר. הפעם נכתוב על מלון הולידיי אין טבריה הותיק.

רקע על מלון הולידיי אין טבריה

מיקום: מלון הולידיי אין טבריה ממוקם ממש על החוף וכולל חוף רחצה פרטי בכנרת ובמרחק נסיעה קצרה (5 דקות) מהטיילת בטבריה.

סוגי חדרים: במלון ישנם 250 חדרים שמחולקים לחדרי דה לוקס, סוויטות, חדרי גן, וסטנדרט. ברוב החדרים ישנה מרפסת עם נוף לכנרת. כל החדרים מגיעים עם מזגן, טלוויזיה ותוספות שונות.

שירותי המלון ואטרקציות: מעבר לחוף ים הפרטי שמציע הולדיי אין טבריה, תוכלו למצוא גם מועדון בריאות וספא, מסעדות, מגרשי ספורט, מעדון לילדים ותוכניות למבוגרים. בנוסף לפי אתר המלון, אם תזמינו חדר במלון, תוכלו לקבל גם כניסה חופשית למרחצאות חמי טבריה.

דילים ומבצעים למלון הולידיי אין טבריה

באתר הרשמי של מלון הולידיי אין טבריה מציעים מבצע לחודש הקרוב (עד לאמצע מאי 2010) הכולל ליל כלולות באמצע השבוע בחדר סוויטה ג'וניור עם פלטת הגבינות או בשרים בחדר ועוד המון פינוקים קטנים 738 ש"ח לזוג למי שמזמין דרך אתר הרשמי.

ערכנו חיפוש באתר איסתא דיל להולידיי אין טבריה לסוף שבוע באמצע חודש יוני 2010 ושם מציעים חדרים במלון במחירים של החל מ-380 ש"ח ללילה לחדר סטנדרט על בסיס לינה וארוחת בוקר ו-570 ש"ח ללילה לחדר מסוג סוויטה.

גם באתר הדקה ה-90 מציעים מחירים זולים להולדיי אין טבריה. אם אתם מחפשים מבצע להולידיי אין בחודש יוני תוכלו למצוא אחד כזה באתר הדקה ה-90 שם מציעים לכם "מבצע הוט, חדר לסוף שבוע ב-304 ש"ח ולילה שני ב-50 אחוז הנחה (ע"ב מקום פנוי). נשמע לא רע בכלל!

לסיום, צפו בוידאו שיראה לכם את הולידיי אין טבריה מבפנים ומבחוץ:



הערה: כל הדילים שמצאנו כאן נכונים ליום כתיבת הכתבה ולכן ייתכנו שינויים באותם אתרים שצויינו בכתבה.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
כפר נופש בראש הנקרה
צימרים בצפון

מלונות בכרתים

מחפשים מלון בכרתים? לקראת הקיץ הקרוב, הכנו לכם המלצה למלונות בכרתים. גם בתי מלון זולים וגם יוקרתיים (חמישה כוכבים). כנסו לכתבה לכל הפרטים.

האי כרתים הוא אחד מהיעדים המובילים לנופש בקיץ בכלל ונופש ביוון בפרט. האי עצמו מחולק לארבעה מחוזות: חניה, רתימנון, לסיטי והפופלרי ביותר - הרקוליון. מדי שנה אלפי ישראלים בוחרים לנפוש באחד המלונות היוקרתיים בכרתים בדרך כל במסגרת "הכל כלול". הנה רשימה של מלונות מומלצים בכרתים שאספנו מאתרי תיירות מובילים בעולם.

חמשת המלונות הטובים ביותר בכרתים

הנה כתבה מצויינת ובה המלצה לחמשת המלנות הטובים ביותר בכרתים: המלונות המומלצים בכתבה הם:
  • Elounda Mare Hotel ממוקם בעיירה אלונדה בכרתים.
  • Istron Bay Hotel (איסטרון ביי) ממוקם בעיר איוס ניקולאוס.
  • Palazzo Rimondi ממוקם במחוז רתימנון.
  • Casa Delfino (קסה דלפינו) ממוקם במחוז חניה.
  • Casa Leone (קסה ליאונה) ממוקם במחוז חניה.
כנסו לכתבה לכל הפרטים והביקורות שנכתבו על מלונות אלו.

מלונות זולים בכרתים

אם אתם מחפשים מלון זול בכרתים, בדקנו לכם באחד מאתרי ההזמנות למלנות הגדולים בעולם - בוקינג.קום, מלונות זולים בכרתים. הרצנו חיפוש לחודש יולי 2010 ומצאנו רשימה של כמה מלונות זולים מאוד בכרתים. הנה כמה מהם:
  • מלון קאמארי - החל מ-70 יורו ללילה.
  • מלון אקטאון - החל מ-75 יורו ללילה.
  • מלון אנטיגוני - 75 יורו ללילה.
  • וילה אלכסנדרה - 75 יורו ליליה.
בדקו בקישור הזה את רשימת כל המלונות הזולים שברשימה ועוד הרבה מלונות נוספים. ליד כל אחד מהמלונות תוכלו לקרוא חוות דעת של גולשים ומבקרים שכתבו המלצות מפורטות על כל מלון. בקיצור, שווה בדיקה.

המלונות הנפוצים ביותר בכרתים

ע"י חיפוש באותו אתר (בוקינג קום), אפשר לגלות מהם המלונות הנפוצים ביותר בכרתים. הנה מה שאנחנו מצאנו:
  • לאטו בוטיק Lato Boutique Hotel- מלון בוטיק יוקרתי ביותר בכרתים. מחיר חדר זוגי ללילה במלון מתחיל ב218 יורו ללילה.
  • מלון קסטרו Kastro - ממוקם בהרקוליון ואחד הפופלאריים ביותר באתר. מחיר ללילה במלון מתחיל ב-180 יורו.
  • אריסטאה - מלון במחוז ריתמנון.
  • קפסיס - הרקוליון. חדר ליליה עולה כ- 250 יורו.
  • סופיה
  • מרין
  • Palazzo Greco
  • Porto Veneziano
  • Bio Suites Hotel
מאמרים דומים:
דילים ליוון

צימרים בצפון

צפון הארץ הוא המקום בעל הכמות הגדולה ביותר לצימרים. כמעט בכל ישוב או עיר ניתן למצוא צימרים מכל הסוגים. תוכלו למצוא צימרים בצפון מפוארים או פשוטים, יקרים או צימרים זולים, צימרים למשפחות או צימרים לזוגות. אז מחפשים המלצה לצימר? הנה כמה המלצות לצימרים שכדאי לבדוק אותם.

צימרים בצפון - המלצות
  • בקתות יולנדה - 2 בקתות עץ מיועדות לזוגות במושב נטועה בצפון הארץ. טל' 054-5417041.
  • המערב הרגוע - שלוש בקתות עץ המיועדות גם לזוגות וגם למשפחות. יש בצימרים ג'קוזי גדול ומרווח. נמצא בכפר לימן. טל' - 050-7885579
  • נתיב השיירה - שלושה צימרים העשויים מעץ וכוללים גם ג'קוזי גדול בנתיב השיירה שבגליל המערבי. טל' - 052828095.
  • צימר בסלע - 4 יחידות של צימרים העשויים מאבן ונמצאים בתוך סלע. בצימר יש גם ג'קוזי ומתאים לזוגות בלבד. הצימר נמצא בחוסן שבגליל המערבי. טל' - 052-4763994.
  • צימרים ביער - 5 יחידות של צימרים בתוך יער הכוללים ג'קוזי ומיועדים לזוגות בלבד. ממוקם במושב אמירים בגליל העליון. טל' 050-9709306.
  • אצולת הכפר - שלוש יחידות של צימרים המיועדים גם לזוגות וגם למשפחות. בצימרים יש גם ג'קוזי. הצימר ממוקם במושב אליפלט בגליל העליון. טל' 052-5587373.
  • נוה צוף ראש פינה - שני צימרים בראש פינה מושקעים עם ג'קוזי. מתאים גם לזוגות וגם ומשפחות. טלפון - 052-5277340.
  • ברוגע אצל נוגה - 4 יחידות צימרים ברמות שמעל הכנרת הכוללות גם ג'קוזי גדול ומפואר. טל' - 050-4988226.
  • צימריץ - ארבע יחידות של צימרים בבת שלמה הממוקם במישור החוף. טל' - 057-2344930.
קראו עוד כתבות בנושא:
צימרים עם ג'קוזי
כפר נופש ראש הנקרה



כפר נופש בראש הנקרה

לקראת קיץ 2010 הקרוב אנו יוצאים בסדרת כתבות על נופשים באיזורים שונים בארץ. והפעם, הנה מידע על כפר הנופש ראש הנקרה.

ראש הנקרה הוא אחד המקומות המופלאים במדינת ישראל והרבה מאוד נופשים ישראלים מפספסים אותו רק בגלל המרחק מהמרכז. כפר הנופש ראש הנקרה נמצא כק"מ מהמצוק הידוע ומצי למטיילים ולנופשים מקום שקט ורגוע להעביר בו את הזמן בין הטיולים באיזור או אפילו סתם לתפוס בטן גב ולהירגע.

בכפר הנופש ישנם 51 חדרים עם טלוויזיה ומקרר המעוצבים ובנויים בסגנון כפרי. המקום עצמו נמצא צמוד לחוף ים סלעי ומרתק גם לצוללנים שביניכם.

בנוסף, מציע כפר הנופש ראש הנקרה, ספא הממוקם בתוך חצר עתיקה ג'קוזי גדול, סאונה, חדר כושר וטיפולי בריאות מכל הסוגים. כפר הנופש מציע יש גם ארוחות כך שתוכלו לבחור בין לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא.

המלצות

אם אתם מחפשים המלצה לטיולים באיזור ראש הנקרה, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה המציעה מסלול מעניין היוצא מראש הנקרא ועובר בשמורת אכזיב ונחל כזיב.

תהנו!

מאמרים נוספים:
צימרים זולים
צימרים עם ג'קוזי

דילים ליוון

כמדי שנה, אחד היעדים שיהיו בין הפופולריים ביותר בקיץ הקרוב הוא יוון. לשם כך חפשנו לכם באתרי התיירות הגדולים דילים ליוון זולים ואטקרקטיביים במיוחד כנסו לכתבה לכל הפרטים.

עכשיו כאשר החגים מאחורינו הגיע הזמן לחפש את הדילים הזולים. איי יוון תמיד היוו מוקד משיכה עצום לנופשים הישראלים ומדי מקומות כמו רודוס, כרתים וכד' מתמלאים בישראלים בכל המלונות. האתרים הגדולים כבר החלו להתכונן לקראת הקיץ הקרוב אבל בינתיים בחודשים הקרובים ניתן למצוא דילים זולים במיוחד ואלו הדילים ליוון שמצאנו בשבילכם.

דילים יוון

באתר "הדקה ה-"90 מצאנו דיל לרודוס לחודש הקרוב הכולל את מלון פורום ביץ' (4 כוכבים) בחבילת הכל כלול יחד עם טיסות לרודוס הלוך חזור למשך 4 לילות ב-377 דולר בלבד. עוד מוצע באתר חבילת הכל כלול בכרתים במלון "רינלה ביץ'" ל-3 לילות ב-444 דולר ודיל לאתונה למשך 2 לילות במלון אלמה (2 כוכבים) ב- 488 דולר.

נמשיך לאתר "נט טרוול" שם מציעים לחודש הקרוב חבילת נופש בכרתים במלון סטאר ביץ' ל-3 לילות כולל טיסות לכרתים ב-379 דולר וחבילת נופש ברודוס במלון "איקסיאן גראנד הוטל" ל-3 לילות ע"ב חצי פנסיון ב- 444 דולר.

באתר "השטיח המעופף" מציעים חופשה בכרתים - הירקוליון ב-388 דולר בלבד! הדיל כולל טיסות הלוך חזור וארבעה לילות במלון אפרודיטה ביץ'.

באתר 747 מצאנו שני דילים ליוון מעניינים לחודש הקרוב: הראשון, מבצע לרודוס ל-4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון רודוס ביץ' (3 כוכבים) ב-389 דולר והשני, מבצע לכרתים ל- 3 לילות במלון "הרסוניסוס מריס" על בסיס חצי פנסיון ב-341 דולר בלבד.

עד כאן להפעם. בתקופה הקרובה נמשיך לאסוף לכם דילים ומבצעים מיוחדים לקיץ 2010 שמצאנו באתרי התיירות אז הישארו מעודכנים.

הערה: כל הדילים שמצאנו כאן נכונים ליום כתיבת הכתבה ולכן ייתכנו שינויים באותם אתרים שצויינו בכתבה.