טיול מאורגן לארה"ב

קישורים ממומנים

מתכננים טיול מאורגן לארה"ב? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נרכז לכם הצעות ומבצעים של טיולים מאורגנים לארה"ב שאספנו ממיטב אתרי התיירות בישראל.

אחד הטיולים המאורגנים הנפוצים ביותר ע"י התיירים הישראלים הם הטיולים לארה"ב. המקומות והאתרים לטייל בהם הם אינסופיים וחבלי הארץ השונים מציעים טיולים בכל הסוגים והסגנונות השונים. מכיוון שארצות הברית היא מדינה עצומה בגודלה, קשה מאוד להצליח לטייל בכולה ולכן רוב הטיולים בארה"ב נחלקים לפי איזורים או נושאים כך למשל תוכלו למצוא טיולים מאורגנים רק לחוף המזרחי, טיולים לאיזור הגרנד קניון, הרי הרוקי וכו'.

מחיר טיול מאורגן לארה"ב

מחיר טיול מאורגן בארה"ב הוא לא זול בכלל ונע בין 3000 דולר ל-4000 דולר בממוצע לאדם. מצד שני, המחיר כולל ברוב המקרים גם את הטיסות, מלונות וארוחת בוקר, הסעות, הדרכה ומיסים שונים. בשונה מטיסות או חבילות נופש אין כל כך הרבה הבדלים במחיר טיול מאורגן לארה"ב בקיץ או בחורף והמחירים בדרך כלל יציבים וקבועים במהלך כל השנה.

טיולים מאורגנים לארה"ב

בבדיקה שערכנו מצאנו הרבה מאוד אתרים המציעים סוגים שונים של טיולים מאורגנים לארה"ב. הנה כמה מהם:

נתחיל עם אתר אשת טורס שבו מצאנו מגוון של טיולים לארה"ב כמו למשל 2899 דולר לטיול מאורגן בצפון אמריקה (חוף המזרחי) למשך 8 לילות בחודש יוני כאשר אותו טיול בחודש יולי יעלה 2999 דולר ובאוגוסט 3099 דולר לאדם. עוד מבצע מעניין שכדאי לציין הוא טיול מאורגן לחוף המערבי הכולל גם קרוז לאלסקה ב-4599 דולר וגם טיול הכולל את לאס וגאס עם טיסות אלעל למשך 13 לילות ב-3841 דולר.

אנו ממשיכים עם אתר ותיק ביותר בתחום הטיולים הנקרא "רימון" ומציע כמה טיולים נחמדים ביותר לאיזורים שונים בארצות הברית בתאריכי יציאה מגוונים בחודשים יוני, יולי, אוגוסט ואפילו ספטמבר ואוקטובר. למשל תוכלו למצוא טיול מאורגן לחוף המערבי הכולל ביקור בלוס אנג'לס, סאן פרנסיסקו, יוסימיטי פארק, גרנד קניון ועוד למשך 15 יום החל מ-4285 דולר או טיול משפחות לארה"ב החל מ-4120 דולר לאדם (מינימום שני מבוגרים ושני ילדים).

באתר גוליבר מצאנו מנוע חיפוש שמשווה לכם מחירים בין סוכנויות תיירות רבות המציעות טיולים מאורגנים לארה"ב בחודשים יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר. כך למשל הטיול הזול ביותר שמופיע הוא של אתר "המטייל" ב-2484 דולר וכולל 9 ימים באיזור החוף המזרחי הכולל את ניו יורק, טורונטו, פילדלפיה, וושינגטון והבית הלבן. ועוד טיולים רבים שמחירם הוא פחות מ-3000 דולר לבן אדם!

אם אתם מחפשים טיול מאורגן לארה"ב לשומרי מסורת או לציבור הדתי מצאנו לכם טיול כזה באתר של חברת אופקים היוצא ביולי, אוגוסט או ספטמבר החל מ-5995 דולר לאדם כאשר כל הטיולים מתאימים לדתיים ומבוססים על מלונות בבסיס חצי פנסיון כשר ומלווה צמוד ושומר מצוות לאורך כל הטיול.

ונסיים עם אתר אופיר טורס שמציע לכם כמה טיולים שווים ביותר לארה"ב כגון "אמריקה על המים" המציע טיול לאורך החוף המזרחי וכולל גם שיט לבהאמאס למשך 12 לילות בחודש יוני ב-3098 דולר או למשל טיול משפחות לארה"ב לאיזור אורלנדו ומיאמי (המעוניינים יוכלו לבקר בנפרד גם בדיסני וורלד שבאורלנדו) למשך 9 לילות בחודש יולי ב-2398 דולר לאדם בלבד (מותנה בהזמנה של שני מבוגרים ושני ילדים).


0 תגובות: