טיול מאורגן לרוסיה

קישורים ממומנים

מבררים על טיול מאורגן לרוסיה בזמן הקרוב? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם המלצות על מבצעים שווים של טיולים מאורגנים לרוסיה ממיטב אתרי התיירות בישראל.

במסגרת סדרת הבכתבות שלנו בה אנו מציגים לכם דילים ומבצעים לטיולים מאורגנים בכל העולם, הפעם החלטנו להציג לכם טיולים מאורגנים לרוסיה מגוונים ובמוקדי תיירות שונים ממספר אתרי נסיעות מובילים בישראל אך לפני שנתחיל, נציג לכם קצת מידע כללי לכל מי שמתכנן לו טיול לרוסיה.

טיול מאורגן לרוסיה - מוקדי ביקור עיקריים

כמו כל יעד תיירותי אחר, ישנם סוגים רבים של טיולים מאורגנים לרוסיה במספר שונה של ימים ובהתמקדות שונה של איזורי תיירות ואטרקציות. למרות המגוון הרחב ניתן לומר שרוב הטיולים המאורגנים שמציעים אתרי הנסיעות השונים מתמקדים בעיקר בכמה איזורים עיקריים שהם מוסקווה, סנט פטרסבורג וערי טבעת הזהב (כינוי לשמונה ערים הפרוסות מסביב למוסקבה). ברוב המקרים אלו הם מוקדי התיירות שתוכלו למצוא בטיולים אלו:
  • טיול במוסקבה - טיול מקיף בבירת רוסיה הכולל ביקור בקרמלין, תיאטרון הבולשוי, הכיכר האדומה וכנסיות שונות כגון כנסיית הגואל או כנסיית בזיליוס הקדוש.
  • טיול בסנט פטרסבורג - ביקור במקומות תיירותים כגון מוזיאון ההרמיטאג', מצודת פטר ועוד.
  • טיול בערי טבעת הזהב - ביקור בערים המקיפות מצפון מזרח את מוסקבה כאשר התוכנית משתנה מאוד לפי סוג הטיול, אופי המדריך ומשך זמן הטיול.
עלות טיול מאורגן לרוסיה

מחיר טיול מאורגן לרוסיה בזול אפשר למצוא החל מ-1000 דולר לאדם כאשר מדובר על טיול קצר של לא יותר מ-5 ימים אך ברוב המקרים ולפי הממוצע שאנו בדקנו מחיר טיול מאורגן לרוסיה הוא כ-1800 עד 2200 דולר לטיול הנמשך כ8-10 לילות. כמובן שהמחיר ברוב המקרים כולל טיסות, מלונות, הסעות, מדריך וכו'.

טיולים מאורגנים לרוסיה

אז כפי שהבטחנו לכם, הנה כמה מבצעים עבור טיולים מאורגנים לרוסיה ממיטב אתרי התיירות הישראלים ונתחיל מיד עם אתר גוליבר שבו מצאנו דף עם מגוון עצום של טיולים מורגנים למוסקבה החל מטיול של 5 ימים ועד לטיול של 16 ימים. חלק גדול מן הטיולים נחלקים לנושאים כגון טיול "בקצב הבללייקה", טיול בעקבות אוצרות הצארים וגם טיול מאורגן לרוסיה לציבור הדתי והשומר מסורת. טווח המחירים הממוצע באתר הוא בין 1600 ל-2700 דולר לאדם וניתן לבחור במגוון של תאריכי יציאה לחודשים יולי, אוגוסט, ספטמבר ואפילו אוקטובר.

אתר אשת טורס מציע כמה טיולים מאורגנים לרוסיה בחודש יולי במחירים זולים (ממוצע של כ-1600 דולר). הטיולים נמשכים 8 לילות וכוללים בין היתר גם טיסות אלעל הלוך חזור ולינה במלונות על בסיס חצי פנסיון. גם באתר אופיר טורס מצאנו כמה טיולים מאורגנים של 6, 8 ו-10 לילות הכוללים בטיול את מוסקבה וסנט פטרסבורג כאשר המחיר נע בין 1700 דולר ל-2200 דולר לאדם.

ולסיום, כדאי לציין גם טיול מאורגן לרוסיה ל-10 ימים של אתר "במרום תעופה" ב-1899 דולר לאדם בתאריכים יולי, אוגוסט וספטמבר (בקישור הזה) וטיול מאורגן למוסקבה וסנט פטרסבורד לציבור החרדי של טיולי גשר החל מ-2165 דולר לאדם בחודשים יולי ואוגוסט.

מאמרים קשורים:
טיול מאורגן לארה"ב

0 תגובות: