חבילות נופש למלטה

קישורים ממומנים

ריכזנו עבורכם דילים למלטה זולים ואטרקטיביים ממיטב אתרי התיירות הישראלים. אז אם אתם מתכננים חופשה במלטה הכתבה הזאת מיועדת עבורכם.

לאחר שבשבוע שעבר הצגנו בפניכם חבילות נופש לבורגס לקיץ הקרוב, הפעם החלטנו להציג לכם דילים למלטה הנחשבת לאחד מהיעדים הפופולריים ביותר בקרב הנופשים הישראלים שאספנו מאתרי התיירות המובילים בישראל כאשר השתדלנו למצוא דילים בתאריכי יציאה שונים ומגוונים.

הערה: כל חבילות הנופש והמבצעים שמופיעים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (26/6/11) ונלקחו מאתרים חיצוניים.

דילים למלטה

אנו מתחילים מיד עם אתר הדקה ה-90 שבו מצאנו כמה דילים מעניינים למלטה כמו למשל הדיל הזה לסוף שבוע הכולל טיסה ו-3 לילות במלון טופז מלטה בין התאריכים 8 ליולי ועד ה-12 ליולי ב-1018 דולר לזוג בלבד או דיל למלטה ברגע האחרון שמצאנו גם כן באתר וכולל 4 לילות באמצע השבוע במלון וינדסור מלטה וטיסות הלוך חזור של חברת אייר מלטה בתאריכים 28 ליוני ועד ה-3 ליולי ב-668 דולר לזוג בלבד!!

אנו ממשיכים עם עם אתר נט טרוול שבו מצאנו לכם דיל למלטה בתחילת חודש יולי ב-607 דולר בלבד הכולל 5 לילות במלון 5 כוכבים (לא הצלחנו למצוא את שם המלון) וטיסה הלוך חזור. בנוסף, מציע האתר מבצע שנותן עד כ-400 ש"ח מתנה לכל מי שמזמין חבילת נופש לחו"ל עד ה-7/7/11 כך שכדאי לבדוק במה מדובר..

באתר של חברת סאן דור מצאנו עבורכם מבחר גדול של חבילות נופש למלטה החל מ-529 דולר לתחילת חודש יולי במבחר מלונות מלטה כגון מלון קורל, ניו טאוור פאלאס, סאן פלאוור, אלכסנדרה ועוד.

אם אתם מחפשים דילים למלטה באוגוסט, ערכנו חיפוש בשבילכם באתר גוליבר לתאריכים 16 לאוגוסט ועד ה-20 לאוגוסט (סה"כ 4 לילות) ושם מצאנו כמה חבילות למלטה מעניינות המחולקות לפי רמת המלונות במחירים של החל מ-669 דולר לאדם במלונות שלושה כוכבים כגון מלון אלגסנדרה, טופז ועוד, החל מ-717 דולר למלונות 4 כוכבים במלטה כמו למשל גולדן טוליפ מלטה, מלון קאווליירי, סאן קרסט, פורטינה ועוד והחל מ-892 דולר למלונות מפוארים כמו אינטרקונטיננטל מלטה, ווסט אין דרגונרה, קרטוניה ועוד.

אתר אשת טורס גם מציע לא מעט דילים למלטה למלונות רבים החל מ-269 דולר בלבד ואף מציע דילים מיוחדים למלטה הכוללים את פסטיבל MTV המתקיים שם עד לסוף חודש יוני.

נסיים עם דרך אחרת לנפוש במלטה והיא באמצעות טיול מאורגן. לא כל האתרים מציעים טיולים מאורגנים למלטה אך לאחר חיפוש מעמיק מצאנו לכם את אתר בשביל הזהב המיועד לגיל השלישי ומציע טיול מאורגן למלטה לשבוע מרוכז החל מ-1165 יורו לאדם היוצא בחודש ספטמבר.

0 תגובות: