חבילות נופש לספארי

קישורים ממומנים

מתכננים לטוס לספארי? בדקנו עבורכם בכמה אתרי תיירות חבילות נופש וטיולים מאורגנים לספארי זולים ואטרקטיביים. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

בשונה מרוב התיירות שסובבת סביב אירופה הקלאסית, צפון אמריקה או המזרח הרחוק, ישנם תיירים רבים שדווקא מעדיפים חופשה בספארי שבאפריקה. לצורך כך החלטנו לבדוק איזה דילים לספארי מציעים אתרי הנופש השונים? מהם המחירים הממוצעים? ועוד.

למרות שישנם כאלו שמחליטים לטוס לבד לספארי ולטייל בעצמם, רוב התיירים עושים זאת באמצעות טיול מאורגן ובעזרתו של מדריך תיירים המתמחה באיזור ולכן בכתבה הבאה אנו נתמקד בטיולים מאורגנים לספארי הכולל ברוב המקרים טיסות, לינה, תחבורה, מיסים, אוכל וכו' ולא בטיסות בודדות.

שימו לב: המידע נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (24/8/11) ואינו מהווה מחיר רשמי מטעם אף גורם.

דילים לספארי

נתחיל עם חבילת נופש לספארי בראש השנה בטנזניה שמצאנו בדף הבא של אתר חברת מנליק תיירות הכוללת 8 ימים בין התאריכים 28 לספטמבר ועד ה-5 לאוקטובר עם טיסות של חברת התעופה איתיופיאן איירליינס, רכב ג'יפ פרטי מסוג לנדקרוזר, מדריך, אוכל ועוד. הטיול מתרכז באיזורים אגם מניארה, סרינגיטי, מכתש הנגורונגורו ועוד. מחיר החבילה החל מ-3155 דולר לאדם כאשר המחיר משתנה בהתאם למספר המשתתפים בטיול.

אתר נוסף שתמיד כדאי לחפש בו טיולים מאורגנים למקומות אקזוטיים הוא האתר של החברה הגאוגרפית שבו מצאנו לכם למשל חבילה לספארי בקניה למשך 9 ימים הכוללת טיול במורדות הר קניה, שמורת סמבורו, שמורת מסאי מרה, אגם נייבשה ועוד וכולל טיסות, לינה, תחבורה (ג'יפים מיוחדים לספארי) וכו' ב-3746 דולר לאדם בלבד כאשר אם אתם מחליטים להגיע עם ילדים לספארי תוכלו למצוא הנחות באתר של בין 200 ל-500 דולר. הטיולים לקניה יוצאים במהלך חודש אוקטובר ובסוף חודש דצמבר.

אם אתם מעדיפים את הספארי בטנזניה, תוכלו למצוא באתר החברה הגיאוגרפית גם טיול לטנזניה ל-9 או 10 ימים באוקטובר ודצמבר החל מ-4124 דולר לאדם בדף הבא.

אנו ממשיכים עם אתר "עולם אחר" שבו מצאנו לכם טיול לספארי בסוכות בקניה שמתקיים בין התאריכים 11 לאוקטובר ועד ה-19 לאוקטובר (סה"כ תשעה ימים) ב-3676 דולר לאדם בלבד. המחיר כולל טיסות של טורקיש איירלינס, לינה בלודג'ים מובחרים, רכב שטח מיוחד, מיסי נמל, אשרות וכו' ואינו כולל ביטוח בריאות ומטען. הטיול יעבור באיזורים הפופולריים של הספארי בקניה כגון שמורת סמבורו, אגם נקורו, הר קניה ועוד.

בנוסף, תוכלו למצוא באתר עולם אחר מגוון גדול מאוד של טיולים נוספים כגון טיול מאורגן לספארי לדתיים ולשומרי מסורת, דיל לספארי משולב לקניה ולטנזניה ועוד.

אם אתם מעדיפים טיול לספארי בדרום אפריקה, מצאנו לכם אחד כזה באתר של חברת "להגיע רחוק הכולל 4 ימים למטייל העצמאי וכולל הדרכה, ארוחות ולינה אך אינו כולל טיסות. לבירור על מחירים ותאריכים, יש לפנות בטלפון למחלקת ההזמנות של האתר.

ונסיים עם טיול לספארי לבר מצווה שהרבה מאוד משפחות בוחרות לעשות שמציע האתר "אקו טיולי שטח" הכולל טיול לקניה ל-9 ימים המציע גם אפשרות של כדור פורח לילדים בתוספת תשלום של 250 דולר לילד עד גיל 12, 400 דולר לגילאי בר מצווה עד 14 ו-420 דולר לילדים מעל גיל 14. לבירור המחיר המלא של הטיול ותאריכי יציאה יש לפנות גם כן למחלקת ההזמנות של האתר.

0 תגובות: