טיסות ללונדון ברגע האחרון

קישורים ממומנים

עכשיו כאשר עונת החגים כבר מאחורינו והחורף עומד בפתח החלטנו לבדוק את מחירי הטיסות ללונדון ברגע האחרון ממיטב אתרי הנסיעות בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

לונדון היא אחת מהיעדים המתויירים ביותר בכל עונות השנה ע"י התיירים הישראלים. עיר הבירה האנגלית מתאימה לכל סוגי התיירים החל מזוגות המחפשים חופשה רומנטית או ירח דבש, נשים המחפשות שופינג איכותי וגם משפחות עם ילדים המתכננים חופשה לכל המשפחה. במקביל, גם אנשי עסקים ישראלים רבים טסים ללונדון על בסיס קבוע היות ולונדון מהווה את אחד ממרכזי העסקים הגדול ביותר בעולם.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק באתרי הנסיעות הגדולים לצד הקטנים איזה מבצעים ומהם מחירי טיסות ללונדון ברגע האחרון. שימו לב: המידע נכון ליום זה (22/10/11) בלבד ואין אנו אחראים על אמינותו.

טיסות ללונדון ברגע האחרון

הטיסות ללונדון בתקופה זו יקרות מאוד ביחס לתקופות אחרות ולכן, אתרי התיירות לא ממהרים לפרסם בדפי הבית שלהם טיסות ללונדון לתקופה הקרובה אלא רק לחודשים דצמבר ואילך. הנה דוגמא טובה לשם המחשה מאתר איסתא שם מציעים טיסה זולה ללונדון באפריל ב-430 דולר לאדם, טיסה ללונדון בדצמבר תעלה לכם 477 דולר וטיסה ללונדון בחודש נובמבר (24-27) כבר תעלה לכם 529 דולר לאדם.

כאשר ביצענו חיפוש עבור טיסה ללונדון ברגע האחרון באתר איסתא בין התאריכים 27 לאוקטובר ועד ה-1 לנובמבר (סוף שבוע) המחיר הזול ביותר כבר עומד על 646 דולר. כך שמכאן אנו יכולים לראות כי התקופה הזולה ביותר לטיסות ללונדון היא בין החודשים ינואר עד מאי.

באתר נט טרוול מציעים טיסה ללונדון ברגע האחרון (31 לאוקטובר ועד ה-5 לנובמבר) ב-710 דולר ובאתר אמסלם טורס מציעים טיסה ללונדון ברגע האחרון בתאריכים דומים החל מ-657 דולר לטיסות לא ישירות ללונדון של חברות תעופה כגון סוויס אייר, לופטנזה ואוסטריין איירליין.

נמשיך עם אתר הדקה ה-90 שבדף הראשי של הטיסות, מצאנו טיסה ללונדון זולה ביותר במרץ 2012 ב-477 דולר בלבד אך שערכנו חיפוש לטיסה ללונדון בתחילת חודש נובמבר המחיר הזול ביותר שמצאנו הוא 633 דולר לטיסה ישירה ללונדון בחברת בריטיש איירוויס ללא עצירות ביניים.

באתר אשת טורס מצאנו כמה מבצעים שווים לטיסות ללונדון כאשר אחד מהם שייך לחברת אל על שמציע טיסה ללונדון בין התאריכים נובמבר ועד מרץ 2012 ב-599 דולר בלבד אך התנאי הוא הזמנת הטיסה לפחות 30 יום מראש וכבר לא ניתן לקרוא לזה כל כך טיסה ברגע האחרון.

לסיכום, מחירי טיסות ללונדון בחודשים אוקטובר-נובמבר גבוהים במיוחד לעונה זו ויקרים משמעותית מהחודשים דצמבר עד אפריל וניתן לראות כי גם מחיר טיסה לרגע האחרון עדיין משתלם. לכן, אם אתם באמת מחפשים טיסה ללונדון זולה וגמישים בתאריכים, טיסה ללונדון במרץ תהיה הזולה ביותר עבורכם. אם אתם לא יכולים להתגמש בזמנים, צפו למחירי טיסות של 600 עד 700 דולר.

0 תגובות: