מחירי טיסות קיץ 2012

קישורים ממומנים

רוצים לדעת מהם מחירי הטיסות לניו יורק בקיץ, או אולי תאילנד, רומא, פריז, לונדון ויעדים פופולריים נוספים ביולי אוגוסט 2012? כל התוצאות בכתבה הבאה שלפניכם. כתבה חובה!

אם אתם מתכננים טיסה לקיץ הקרוב (יולי, אוגוסט) אתם חייבים לגזור ולשמור את הכתבה הבאה. לקראת העונה החמה ביותר של התיירות החלטנו לבדוק בצורה אובייקטיבית מהם מחירי הטיסות ליעדים הפופולריים באירופה, אמריקה ואסיה. לכן, אם אתם מתכננים לטוס אבל עדיין לא החלטתם לאן, הכתבה הבאה בטוח תוכל לעזור לכם לפחות בכל מה שקשור לתכנון תקציב החופשה שלכם.

כמה הערות לפני שנציג תוצאות הבדיקה:

*כדי שהבדיקה תהיה אובייקטיבית בחרנו באתר אחד - אתר איסתא, את כל מחירי הטיסות לכל היעדים באותם תאריכי יציאה וחזרה - 26 ליולי עד ה-16 לאוגוסט 2012.

*המחירים אמנם משתנים בהתאם לתאריכי ההמראה והנחיתה אך ברוב המקרים כל עוד מדובר על חודש יולי והאמצע הראשון של חודש אוגוסט מחירי הטיסות יהיו יחסית זהים לכן, התאריכים שבדקנו מהווים אינדיקציה מספיק טובה עבורכם.

* כל הנתונים ומחירים שיופיעו בכתבה נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (2/4/2012) ויכולים.צפויים להשתנות. לכן, אין אנו אחראים על המידע ומחובתכם לבדוק את המחירים והמידע ישירות מול הספק.

להלן מחירי טיסות ליעדים שונים בקיץ בין התאריכים 26 ליולי ועד ה-16 לאוגוסט שבדקנו באתר איסתא:

כמה עולה טיסה לאמסטרדם?

הטיסה הלא ישירה הזולה ביותר לאמסטרדם בתאריכים הנ"ל שייכת לחברת התעופה הפולנית "לוט פוליש" ועולה 456 דולר לאדם. הטיסה נמצאת ברשימת המתנה. הטיסה הישירה הפנויה להזמנה הזולה ביותר היא של אוקראינה אינטרנשיונל ומחירה 500 דולר לאדם.

הטיסה ישירה לאמסטרדם הזולה ביותר באיסתא היא של אל על ועולה 764 דולר לאדם.

כמה עולה טיסה לסין?

אולי קצת מפתיע אך מחיר טיסה לסין בקיץ הוא לא רחוק ממחיר טיסה לאמסטרדם. לפי בדיקתנו הטיסה לסין הזולה ביותר בקיץ באיסתא היא טיסה לא ישירה שעולה 553 דולר בלבד. הטיסה עוצרת בקייב ומשולבת בין כמה חברות (נכון לזמן כתיבת שורות אלו נשארו 6 מקומות פנויים לטיסה).

לא מצאנו בתאריכים אלו באתר טיסה ישירה לבייג''ינג ואם זה ממש חשוב לכם תצטרכו לחפש עם סוכן נסיעות אחר.

כמה עולה טיסה לניו יורק?

אחד היעדים הפופולריים ביותר ע"י התיירים הישראלים היא ניו יורק. ובכן, טיסה לניו יורק בקיץ הזולה ביותר בתאריכים הנ"ל תעלה לכם 936 דולר לטיסה לא ישירה שמשולבת עם כמה חברות תעופה שונות ועוצרת בבריסל למשך 5 שעות בהלוך ו-11 שעות בחזור.

מחיר טיסה ישירה לניו יורק בקיץ זה כבר סיפור אחר והטיסה הישירה הזולה ביותר היא 1678 דולר של חברת התעופה דלתא.

כמה עולה טיסה לברלין?

עוד יעד נפוץ שבשנים האחרונות הפך לאחד המבוקשים ביותר הוא ברלין. ובכן, הטיסה לברלין הזולה ביותר היא כמובן טיסה לא ישירה העוצרת בקייב ל-3 שעות בהלוך ו-20 שעות בחזור (לא יתאים לכולם...) ומחירה הוא 384 דולר לאדם בלבד!

טיסה ישירה לברלין בקיץ עולה 622 דולר ושייכת לחברת התעופה שלנו הלא היא אל-על.

כמה עולה טיסה לרומא?

למרבה הפתעתנו, הטיסה הכי זולה לרומא בקיץ בתאריכים הנ"ל לפי אתר איסתא היא טיסה ישירה דווקא של חברת ישראייר ועולה 456 דולר בלבד (שימו לב: הטיסה היא ברשימת המתנה) טיסה פנויה אחרת היא טיסה לא ישירה עם עצירת ביניים בקייב של שעה בהלוך וכשלוש שעות בחזור ב-482 דולר לאדם.

אם אתם רוצים טיסה ישירה הפנויה וללא המתנה,הטיסה הזולה ביותר אף היא של ישראייר ומחירה הוא  605 דולר לאדם.

כמה עולה טיסה למדריד?

חברת התעופה האוקראינית Ukraine International Airlines ממשיכה להוביל בראש בטיסות המוזלות וגם במחירי הטיסות למדריד בקיץ היא הזולה ביותר כאשר הטיסה היא לא ישירה ועוצרת בקייב למשך כ-3 שעות בהלוך ו-12 שעות בחזור. מחיר הטיסה הוא 452 דולר בלבד.

טיסה ישירה למדריד לעומת זאת תעלה לכם 621 דולר של חברת אל-על.

כמה עולה טיסה לתאילנד?

אחד היעדים הנפוצים ביותר ע"י הצעירים הישראלים, סטודנטים ומשוחררי הצבא הטריים היא בנגקוק. ובכן, מחירי טיסות לבנגקוק בקיץ הם כבר יותר יקרים ומגיעים בארבע ספרות. כך, הטיסה לבנגקוק הכי זולה בקיץ (בתאריכים שנבדקו) היא 1139 דולר לאדם היא של חברת התעופה אוסטריאן איירליינס עם עצירת ביניים בוינה למשל 4 וחצי שעות בהלוך וכחמש שעות בחזור.

טיסה לא ישירה לבנגקוק הזולה ביותר היא שוב של אלעל ותעלה לכם לא פחות מ-1424 דולר לאדם.

כמה עולה טיסה ללונדון?

לונדון היא אחד היעדים הרותחים ביותר בעונת התיירות בקיץ וכך הטיסה הזולה ביותר ללונדון בקיץ לפי אתר איסתא בתאריכים הנ"ל היא של חברת התעופה היוונית Aegean Airlines עם עצירת ביניים באתונה למשך 8.5 שעות בהלוך ו-18 שעות בחזור. טיסה זו עולה 506 דולר והיא כאמור הזולה ביותר.

הטיסה הישירה ללונדון בקיץ הזולה ביותר היא של אל על כאשר מחירה הוא 802 דולר לאדם.

כמה עולה טיסה לפריז?

עוד יעד רותח במיוחד ע"י התיירים הישראלים הוא פריז בקיץ אך למרות זאת מחיר טיסה לפריז הזול ביותר באתר איסתא בתאריכים שבדקנו עומד על 376 דולר בלבד (אבל נמצא ברשימת המתנה). הטיסה לפריז הפנויה והזולה ביותר היא של חברת התעופה הבלרוסית Belavia העוצרת במינסק למשך 7 שעות בהלוך וכשעתיים בחזור ומחירה הוא 489 דולר בלבד (נכון לכתיבת שורות אלו נותרו 4 מקומות פנויים בלבד).

מחיר טיסה ישירה לפריז בקיץ לא רחוק הפעם ממחיר טיסה לא ישירה והמחיר הזול ביותר שמצאנו באתר הוא 558 דולר לאדם של חברת התעופה הצרפתית אייר פרנס.

כמה עולה טיסה לפראג?

אם אתם מחפשחם באמת טיסה זולה בתאריכים האלו כנראה שאתם צריכים לטוס לפראג בקיץ. הטיסה הזולה ביותר שמצאנו לפראג היא טיסה העולה 307 דולר בלבד אך נמצאת נכון לזמן כתיבת הכתבה ברשימת המתנה. הטיסה הפנויה הזולה ביותר עולה 410 דולר והיא טיסה ישירה ללא עצירות וללא עיכובים של חברת התעופה הצ'כית.

כמה עולה טיסה ללוס אנג'לס?

טיסה ללוס אנג'לס היא אחת הטיסות הארוכות ביותר ולכן כמעט ולא רוב הטיסות הן טיסות לא ישירות ללוס אנג'לס. ובכן, הטיסה הזולה ביותר ללוס אנג'לס בקיץ בתאריכים שבדקנו היא 1132 דולר לאדם של חברת איסטנבול איירליינס עם עצירה באיסטנבול למשך חמש וחצי שעות בהלוך וקרוב לשמונה שעות בחזור (הערה: טיסה זו נמצאת בהמתנה. הטיסה הפנויה שלאחריה היא 1338 דולר של חברת טרנסרו הרוסית עם עצירה במוסקבה).

אם אתם מעדיפים טיסה ישירה ללוס אנג'לס, מצאנו באתר טיסה כזאת של חברת US Airways ב-1756 דולר לאדם.


כמה עולה טיסה לברצלונה?

ונסיים עם עוד יעד אהוב במיוחד ע"י התיירים הישראלים. מחיר טיסה לברצלונה בקיץ מתחיל באתר איסתא בתאריכים שבדקנו ב-516 דולר לטיסה עם רשימת המתנה. הטיסה הפנויה לברצלונה הזולה ביותר באתר היא של אייר פרנס ועולה 614 דולר לאדם. הטיסה עוצרת בפריס למשך כשעה בהלוך ותשע שעות בחזור.

מחיר טיסה ישירה לברצלונה בקיץ מתחיל ב-570 דולר ברשימת המתנה ו-618 דולר לטיסה ישירה לברצלונה של חברת ארקיע.

עד כאן להפעם. אנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם במקצת לקבל אינדיקציה של מחירי טיסות לקיץ 2012 ולעזור לכם בתכנון החופשה המושלמת עבורכם.

0 תגובות: