דילים לטנריף

קישורים ממומנים

מתכננים נופש בטנריף בקיץ הקרוב? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם מבחר חבילות נופש לטנריף שמצאנו באתרי התיירות המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אם גם אתם מאסתם ביעדי התיירות הוותיקים ביוון טורקיה או בולגריה, יכול מאוד להיות שנופש בטנריף זה בדיוק מה שאתם מחפשים. בשנים האחרונות הפך האי טנריף למוקד תיירות מבוקש מאוד בקרב התיירים הישראלים ותוכלו למצוא דילים ומבצעים ליעד זה ברוב אתרי הנסיעות המובילים בישראל.

בכתבה הבאה נציג לכם מידע כללי על האי טנריף וכן נציג עבורכם מבחר חבילות לטנריף שמצאנו באתרי התיירות השונים. שימו לב: מידע זה נכון ליום פרסום כתבה זו (22/5/2012) ונאסף ממקורות חיצוניים. לכן, המידע יכול/צפוי להשתנות ואין אנו אחראים על אמינותו.

איפה זה טנריף?

טנריף הוא אי הממוקם באוקיינוס האטלנטי סמוך לחופיה של מרוקו. למרות המרחק מספרד, טנריף נמצא בשליטה ספרדית וכך גם התרבות והשפה המדוברת במקום היא ספרדית.

איך טסים לטנריף? 

ברוב המקרים, הטיסות לטנריף מגיעות דרך מדריד או ברצלונה כאשר לאי עצמו שני שדות תעופה - בצפון ובדרום.

אטרקציות בטנריף

האי טנריף מבוסס בעיקר על תחום התיירות כאשר מילוני תיירים מכל רחבי העולם מגיעים אליו מדי שנה. רבים מן התיירים מגיעים לטנריף הודות לחופים המופלאים שמציע האי. בין החופים המומלצים ניתן למנות את החוף פלאיה דה לאס אמריקס (Playa De Las Americas) המתאים בעיקר למשפחות עם ילדים, פלאיה דה טרויה (Playa De Troys) או פלאיה דה לאס ויסטס (Playa Del Las Vistas).

בדרום טנריף תוכלו למצוא את פארק המים סיאם שנחשב לאחד מפארקי המים הטובים באירופה ובצפון פארק נוסף ובו גם מופעי דולפינים. בנוסף, מציע האי גם מסעדות רבות וחיי לילה תוססים עם מסיבות שמתאימים גם לתיירים צעירים ולטיולים רומנטיים לזוגות.

חבילות נופש לטנריף

נתחיל עם אתר אשת טורס בו מצאנו עמוד מרוכז ובו מבחר של דילים וחבילות נופש לטנריף הכוללים טיסות הלוך חזור ולינה במלון. בין היתר מציעים לכם באשת טורס דיל לטרניף במהלך החודשים מאי או יוני 2012 למשך 5 לילות במלון פז אזול (3 כוכבים) על בסיס לינה בלבד ב-1014 יורו, חבילת נופש לטנריף בספטמבר הכוללת 6 לילות במלון מירמרה טנריף (3 כוכבים) ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-629 יורו בלבד או 6 לילות באוגוסט גם כן במלון מירמרה ובאותה רמת אירוח ב-709 יורו.

אם אתם מחפשים דיל למלון מפואר ויוקרתי בטנריף, תוכלו למצוא את הנופשון הבא הכולל 6 לילות במלון הוטסה סמירמיס הממוקם באיזור לה פז בטנריף (5 כוכבים) בספטמבר 2012 ב-799 יורו בלבד.

אנו ממשיכים עם האתר של חברת הנסיעות Tripl-w המתמחים במבצעים וחבילות לטנריף. ובכן, באתר החברה מציעים לכם חבילת נופש לטנריף למשפחות (זוג+2 ילדים) במהלך כל חודשי קיץ 2012 (יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר) החל מ-1049 דולר לאדם למשך 7 לילות במלונות כמו רויאל פארק אלבטרוס, מלון קולמבוס, מלון לאס אקווילאס הממוקומים באיזורים שונים באי כגון pueto de la cruz או Golf del Sur וכו'.

בנוסף, מציע האתר גם חבילות נופש לטנריף לדתיים ושומרי מסורת כאשר במקרים אלו מקבלים במלון חדר עם מטבחון כדי ששומרי הכשרות יוכלו להכין אוכל כשר בעצמם.

גם באתר "טרוול טורס" מצאנו כמה חבילות לטנריף זולות ואטרקטיביות למספר מלונות מובחרים באיזורים שונים באי כגון פוארטה דה לה קרוז, אדחה (Adeje) או לאס אמריקס החל מ-800 יורו לאדם. למשל, חבילות לטנריף למלונות פוורטו פאלאס, סמיראמיס, מלון קוסטה אדחה, מלון ביאטריס טנריף, מלון מדיטריאן (5 כוכבים) ועוד.

לסיום, ערכנו חיפוש באתר דיזנהאוז שמציע אף הוא על בסיס קבוע מבחר חבילות נופש לטנריף בקיץ. בחיפוש שערכנו באתר בחרנו לחפש חבילות של 7 לילות בחודש אוגוסט 2012 (בין התאריכים 1 עד 8 באוגוסט). בתוצאות החיפוש מצאנו כמה דילים מעניינים למלונות שלושה עד חמישה כוכבים בטווח מחירים של 1157 עד 1606 יורו לאדם. בין המלונות נציין את מלון בוטניקו (5 כוכבים), לה פז (4 כוכבים) ומלון אינטרפאלאס (4 כוכבים).

0 תגובות: