טיסות זולות לברצלונה

קישורים ממומנים

אספנו עבורכם מבחר של טיסות מוזלות לברצלונה ממיטב אתרי התיירות בישראל ובמגוון חברות התעופה הבינלאומיות. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב התיירים הישראלים היא ברצלונה ומדי שנה בעונת התיירות (יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר) אלפי ישראלים בוחרים לבלות שם את החופשה השנתית שלהם בחו"ל. אמנם רבים מהישראלים אוהבים להזמין חבילות הכוללות גם את הטיסה וגם את המלון אך ישנם רבים שמעדיפים לבחור בעצמם את המלון והזמין טיסה לברצלונה בנפרד.

אם גם אתם מאלו המעדיפים להזמין טיסה בנפרד, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם מבחר של טיסות לברצלונה בזול שאספנו וקיבצנו ממספר אתרי נופש המציעים טיסות צ'רטר, טיסות עם עצירת ביניים וטיסות ישירות לברצלונה. כמו כן, השתדלנו לגוון ככל האפשר לגבי התאריכים ולכן תכלו למצוא גם טיסות של הרגע האחרון היוצאות בשבוע הקרוב וגם טיסות ביולי ואוגוסט 2012.


הערה: כל הטיסות והמחירים המצויינים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (10/6/2012), נאספו מאתרים אחרים ואין אנו אחראים על תוכנם של הדברים.

טיסות זולות לברצלונה 2012

נתחיל עם אתר איסתא שבעמוד הטיסות שלהם מציעים טבלת טיסות המחולקות לפי מחירים (בתחתית העמוד בצד ימין). ובכן, נכון לזמן כתיבת כתבה זו (10 ביוני) הטיסה הזולה ביותר לברצלונה באיסתא עולה 249 דולר בלבד והיא יוצאת בעוד יומיים באחת מחברות התעופה האירופאיות.

באותה טבלה ניתן למצוא עוד מספר רב של טיסות זולות לברצלונה בפחות מ-500 דולר לאדם כאשר רובן הגדול יוצא ביוני אך ניתן גם למצוא טיסות לברצלונה ביולי באותו רמות מחיר. בין חברות התעופה שמופיעות באתר תוכלו למצוא את טורקיש איירליינס, אל-על, אוסטריין איירליינס ועוד.

באתר גוליבר מציעים בעמוד הבא מבחר גדול מאוד (36 טיסות נכון לזמן כתיבת שורות אלו) של טיסות מוזלות לברצלונה ב-492 דולר בלבד במגוון תאריכי יציאה בקיץ בין החודשים יולי עד ספטמבר 2012 כגון יציאות ביולי בתאריכים 22, 26, 29 ויציאות באוגוסט בתאריכים 16, 23, 26 ו-30.

באתר של אשת טורס מציעים מבצע של ישראייר לברצלונה המציעה טיסה ישירה לברצלונה ב-15 ליוני עד ה-18 ליוני ב-419 דולר בלבד ובאתר נט טרוול מציעים את הטיסה הזולה ביותר לברצלונה אצלם באתר היוצאת שימו לב -היום (10 ליוני) ומחירה הוא 199 דולר בלבד.

ונסיים עם חברת ארקיע שמציעה באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של החברה טבלה ובה מפורטים עבורכם מספר גדול של טיסות ישירות חד כיווניות (תל אביב - ברצלונה וברצלונה תל-אביב) המחלוקות לפי תאריכים כך שלמעשה אתם יכולים להרכיב באופן עצמאי את הטיסה הזולה ביותר עבורכם.

כך למשל מחיר טיסת ישירה לברצלונה בארקיע ביולי, אוגוסט, ספטמבר או אוקטובר יהיה בממוצע בין 360 דולר ל-550 דולר לאדם לטיסות לשני הכיוונים, אך שימו לב שבטיסות רבות מדובר על טיסות אקספרס שהן טיסות Low Cost המציעות טיסה בלבד ללא אוכל וכבודה מינימלית.

0 תגובות: