טיסות זולות לניו יורק ביוני, יולי ואוגוסט

מתכננים טיול לניו יורק בקיץ? אתם במקום הנכון. אספנו עבורכם מבחר מבצעים וטיסות זולות לניו יורק ביוני, יולי ואוגוסט מאתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד היעדים הפופולריים ביותר ע"י התיירים הישראלים בפרט וכלל התיירים בכלל בחופשת הקיץ היא ניו יורק. הפעם החלטנו לבדוק מהם מחירי טיסות לניו יורק בקיץ בחודשים יוני, יולי או אוגוסט? אילו מבצעים מציעים אתרי הנסיעות וחברות התעופה השונות, איפה הכי משתלם? האם כדאי להזמין טיסה ישירה או טיסת המשך לניו יורק ועוד כמה טיפים המיועדים למי שמתכנן לקיץ את חופשתו בניו יורק כבר מעכשיו.

שימו לב: כל הנתונים מתייחסים ליום פרסום כתבה זו (26/3/2012) ונאספו מאתרי תיירות חיצוניים. לכן, אין אנו אחראים על אמינותם או מהימנותם של הדברים.

מבצעי טיסות לניו יורק בקיץ

אנו מתחילים עם אתר התיירות של אמריקן אקספרס נסיעות שמציעים כבר מעכשיו מבצעים לטיסות לניו יורק בקיץ. למשל, טיסה לא ישירה לניו יורק באוגוסט (יוצאת ב-19 לאוגוסט וחוזרת ב-30 לאוגוסט) החל מ-954 דולר לאדם בחברות תעופה כגון בריטיש איירוויס, אמריקן איירליין ועוד עם עצירות ביניים בערים שונות באירופה כגון מדריד, לונדון וכד'.

עוד מבצע מעניין שמצאנו הוא טיסה זולה לניו יורק ביוני (יוצאת ב-20 ליוני וחוזרת ב-10 ליולי 2012) החל מ-959 דולר בלבד.

אנו ממשיכים עם אתר נט טרוול שהתהדר בעיצוב מחודש ובו מצאנו כמה מבצעים שווים של טיסות זולות לניו יורק בקיץ. למשל טיסה לניו יורק דרך בריסל (כרטיס פתוח לשנה) ב-1177 דולר (שימו לב - המבצע לא תקף בחודש יולי ובמחצית הראשונה של חודש אוגוסט).

באתר של חברת התיירות אשת טורס מצאנו מבצע של טיסת אלעל לניו יורק במאי יוני (יציאה עד 16 ביוני) ב-999 דולר בלבד (טיסה ישירה!).

טיסות זולות לניו יורק ביולי

מכיוון שהביקושים לטיסות לניו יורק ביולי אוגוסט עולים על גדותיהם, חברות התעופה לא קופצות במבצעים מכיוון שהן יודעות שלרוב התיירים אין ברירה. לכן, מבצעים אטרקטיביים במיוחד ליולי ואוגוסט לא מצאנו באתרי התיירות ונאלצנו לבצע חיפוש בכמה מהם כדי להשוות מחירים ולקבל עבורכם אינדיקציה.

לשם כך, בחרנו בתאריך יציאה ב-1 ביולי ותאריך חזרה ב-22 ליולי 2012 וחיפשנו טיסות זולות לניו יורק בתאריכים האלו בכמה אתרי תיירות מובילים. להלן התוצאות מחולקות לטיסות ישירות וטיסות לא ישירות.

באתר גוליבר מצאנו בתאריכים הנ"ל טיסות ישירות לניו יורק החל מ-1621 דולר כאשר המחיר הזול ביותר שייך לאלעל ולאחריו 1678 דולר של חברת יונייטד וטיסה לניו יורק של חברת דלתא ב-1776 דולר.

אם אתם מוכנים להתפשר על טיסה לא ישירה לניו יורק המחיר הזול ביותר בגוליבר לתאריכים הנ"ל הוא הוא 1174 דולר של אל איטליה (רשימת המתנה) ולאחריו 1178 דולר ו-1223 דולר בחברת אלעל.

עוד אתר גדול שבדקנו טיסות בתאריכים האלו הוא אתר איסתא ושם מציעים טיסה לניו יורק עם עצירת ביניים של טורקיש איירליין ב-1009 דולר בלבד (רשימת המתנה). עוד טיסות עם עצירות ביניים שמציעים באיסתא הם של אל על, אירוסויט, לוט פוליש בטווח מחירים של עד 1300 דולר.

למעדיפים טיסה ישירה לניו יורק ביולי הטיסה הזולה ביותר באיסתא לתאריכים האלו היא טיסה ישירה של אלעל ב-1606 דולר.

טיסות זולות לניו יורק באוגוסט

כפי שציינו קודם, בכל הקשור למחצית הראשונה של אוגוסט, לא תמצאו מבצעים או מחירים זולים והמחירים דומים מאוד לאלו של חודש יולי ואפילו יקרים יותר. לצורך הבדיקה שעשינו, בחרנו בתאריך יציאה ב-5 לאוגוסט ותאריך חזרה ב-26 לאוגוסט.

בדקנו את התאריכים הנ"ל באתר הדקה ה-90 ושם קיבלנו את הטיסה הישירה לניו יורק הזולה ביותר ב-1726 דולר של חברת דלתא איירליינס כאשר טיסת אלעל ישירה לניו יורק תעלה לכם 1778 דולר לאדם.

טווח המחירים בטיסות הלא ישירות לניו יורק הוא זול בהרבה כמובן והטיסה לניו יורק עם עצירת ביניים הזולה ביותר שמציעים באתר הדקה ה-90 נכון לכתיבת שורות אלו היא 1148 דולר שהיא טיסה משולבת של חברת אל על וחברת אייר אירופה.

באתר 747 מציעים מחירים מאוד דומים לאלו של אתר הדקה ה-90 כך למשל, מחיר טיסה לא ישירה לניו יורק הזול ביותר עומד אף הוא על 1148 דולר של אלעל ואילו מחיר טיסה ישירה לניו יורק הזול ביותר עומד על 1726 דולר בלבד של חברת דלתא.

לסיכום, המשבר הכלכלי העולמי ועליית מחירי הדלק בעולם מגולמים היטב במחירי הטיסות לניו יורק בקיץ הקרוב ואם אתם באמת רוצים לחסוך קצת במחירי הטיסות, נסו להקדים את חופשכם לחודש יוני או לסוף חודש אוגוסט ואז תוכלו ליהנות ממחירים זולים בהרבה.

מאמרים קשורים:
מלונות בניו יורק

טיסות זולות בפסח 2012

מחפשים טיסות זולות לפסח ברגע האחרון? אספנו עבורכם כמה טיסות זולות ביותר לפסח הקרוב ומבצעים אטרקטיביים ממבחר אתרי תיירות מובילים. כל הפרטים, בפנים.

מתכננים חופשה בפסח הקרוב ועדיין לא הזמנתם טיסה? עדיין לא מאוחר מדי. אספנו עבורכם מקבץ טיסות זולות למגוון יעדים בעולם ממיטב אתרי הנופש הישראלים.

שימו לב: כל הפרטים מתייחסים ליום פרסום כתבה זו (20/3/12) ונאספו מאתרים חיצוניים ולכן אין אנו אחראים על המידע המובא בפניכם כאן.

טיסות זולות בפסח 2012

נתחיל עם אתר הדקה ה-90 המציע בעמוד הבא ריכוז של כמה טיסות זולות במיוחד לפסח הקרוב כמו למשל טיסה לורונה בפסח של ישראיירב-485 דולר, טיסה לפריז בפסח ב-499 דולר בלבד, טיסה לרומא בפסח (יוצאת אחרי ליל סדר) ב-595 דולר בלבד או טיסה ללונדון בפסח של חברות מונרך ותומפסון ב-599 דולר בלבד.

באתר גוליבר מצאנו עבורכם כמה מבצעים שווים הכוללים בין היתר טיסה לברצלונה בפסח ב-465 דולר בלבד, טיסה לברלין בפסח ב-494 דולר וגם מבצע טיסות סדירות לפריז בפסח של חברת התעופה אייר פראנס ב-679 דולר אבל המבצע שבעיקר תפס את תשומת ליבנו הוא טיסו ללונדון בפסח היוצאות מעובדה ללונדון במחיר של שימו לב - 373 דולר בלבד!! שווה לבדוק...

אנו ממשיכים עם אתר אשת טורס בו כדאי לכם לבדוק העמוד הבא המרכז לכם את כל הטיסות האטרקטיביות לפסח שמציע האתר. בין היתר תוכלו למצוא טיסה לפראג בפסח של חברת צ'כיה איירליינס ב-389 דולר, טיסת אלעל למוסקבה בפסח ב-405 דולר לאדם וטיסות לסנט פטסבורג בפסח של חברת איירופלוט ב-409 דולר, טיסה למינכן  בפסח של אייר ברלין ב-599 דולר ועוד מגוון יעדים באירופה.

אתר נט טרוול מציע גם הוא כמה מבצעים מעניינים כמו למשל טיסה למונטנגרו בפסח ב-499 דולר (טיסה ישירה וסדירה) או טיסה לברגמו באיטליה ב- 599 דולר לאדם בלבד.

טיסות לארה"ב בפסח 2012

אם אתם מחפשים טיסות ליעדים אחרים מאירופה בפסח, תוכלו למצוא בעמוד הנ"ל באתר אשת טורס מגוון טיסות במבצע לפסח 2012 לאמריקה כמו למשל טיסות למיאמי בפסח של חברת התעופה אל איטליה ב-1073 דולר, של חברת סוויס איירוויז ב-1269 דולר או של חברת בריטיש איירוויז ב-1463 דולר בלבד.

אם אתם מחפשים טיסות לניו יורק בפסח אשת טורס מציעים לכם טיסות החל מ-989 דולר לטיסת ניו יורק של אלעל (מבצע למחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס), 999 דולר לטיסות לניו יורק בפסח בחברת לוט או 1009 דולר של חברת רויאל ג'ורדניאן.

טיסות למזרח בפסח 2012

אנחנו עדיין עם אתר אשת טורס שם מצאנו גם כמה מבצעים למזרח בפסח הקרוב. למשל, טיסות לתיאלנד בפסח (בנגקוק) של חברת אוזבקיסטן איירוויז ב-999 דולר, טיסה של רויאל ג'ורדיניאן ב-1013 דולר בלבד. ובנוסף, טיסה לניו דלהי בפסח ב-873 דולר בלבד וטיסה לסרי למקה בפסח של חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן אף היא ב-989 דולר בלבד.

חופשה נעימה

נופש הכל כלול בפסח

הפעם החלטנו להציג בפניכם מבחר חבילות הכל כלול לפסח 2012 ליעדים שונים שמצאנו באתרי נופש שונים. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

אחת העובדות הידועות בעולם התיירות היא שהתיירים הישראלים אוהבים חבילות הכל כלול. לקראת חופש פסח שמתקרב החלטנו לאסוף עבורכם כמה חבילות הכל כלול זולות ואטרקטיביות למגוון יעדים באירופה מאתרי הדילים והתיירות השונים ברשת.

הפעם לא התמקדנו באיזור מסוים אלא בעיקר במחירי ותנאי החבילות ולכן כתבה זו מתאימה למי שמתכנן חופשה בפסח אבל עדיין לא החליט איפה ומתי.

שימו לב: כל המבצעים נכונים ליום פרסום כתבה זו (18/3/2012) ונלקחו מאתרי תיירות חיצוניים. לכן, אין אנו אחראים על אחריותם או על נכונותם של הפרטים.

נופש בפסח ברודוס וכרתים - הכל כלול

באתר התיירות "כנפי משק" מציעים חבילת הכל כלול ברודוס בפסח (ליל סדר) למשפחות במלון מירה לונה רודוס כולל טיסות צ'רטר הלוך חזור בין התאריכים 5 באפריל ועד ה-8 באפריל ב- 465 דולר לאדם בלבד.

באתר הנופש הוותיק אשת טורס מצאנו לכם חבילת הכל כלול בכרתים לפסח וסיה ביץ' כרתים הכוללת טיסות הלוך חזור לכרתים של ישראייר ושהות של 3 לילות במלון בחבילת הכל כלול בליל הסדר פסח ב-484 דולר לאדם או 1936 דולר למשפחה של זוג ושני ילדים.

באתר קווי חופשה פתחו עמוד מיוחד ובו מבחר חבילות לא קטן של מבצתים ודילים ליוון בפסח. בין שאר החבילות מצאנו דילים של הכל כלול לרודוס לפסח ולטרום פסח החל מ-550 דולר במלונות כגון נאוטיקה בלו (5 לילות הכוללות ליל סדר וחול המועד), מלון אושן בלו רודוס (4 לילות בחול המועד פסח) וחבילות הכל כלול לכרתים בפסח במלונות כגון מלון סריטה ביץ' כרתים (6 לילות של טרום פסח וליל סדר) ומלון רינלה כרתים (ליל סדר וחול המועד).

נופש באנטליה בפסח - הכל כלול

באתר של חברת התעופה ישראייר מציעים גם דילים לפסח ובעמוד הבא מצאנו לכם חבילת הכל כלול לאנטליה בפסח הכוללת טיסות הלוך חזור לאנטליה של ישראייר, 3 לילות במלון קריסטל אדמירל אנטליה בין התאריכים 5 ועד ה-8 באפריל (ליל סדר) ב-772 דולר לזוג.

נופש בפסח בקפריסין - הכל כלול

ונסיים עם האתר של המרכז לתיירות בינלאומית שמציעים בעמוד הבא כמה חבילות של הכל כלול בקפריסין למלון ונוס ביץ' הממוקם בחוף קורל ביי באיזור פאפוס שבקפריסין כמו למשל 4 לילות במלון וניס ביץ' בחדר הפונה לים בין התאריכים 6 באפריל ועד ה-10 באפריל (ליל בדר וחול המועד) ב- 669 יורו לאדם.

נופש באמסטרדם

מתכננים חופשה באמסטרדם? הגעתם למקום הנכון. במדריך טיולים הבא אספנו לכם את טיפים והמדריכים לאמסטרדם הטובים ביותר ברשת. כל הפרטים, במדריך הבא.

עכשיו כאשר אנו נמצאים בתחילתה של עונת התיירות כאשר פסח כבר מתקרב וחודשי הקיץ (יוני, יולי ואוגוסט) כבר לא רחוקים, זה הזמן לתכנן את החופשה שלכם. אחד היעדים הפופולריים ביותר לחופשה למשפחות עם ילדים, צעירים או טיולי זוגות היא אמסטרדם שמצליחה להתאים עצמה כמעט לכל סוג תייר ונחשבת לפופולרית ביותר ע"י התיירים הישראלים.

כדי לעזור לכם בתכנון החופשה החלטנו להציג לכם כמה מדריכי תיירות לאמסטרדם טובים וחשובים שמצאנו ברשת ואנו מקווים שמדריך זה ישמש אתכם כעוגן לפני הטיול.

אתרים ואטרקציות מרכזיות באמסטרדם

אמסטרדם מלאה במקומות ששווה לבקר בהם. הנה רשימה בסיסית שכל תייר מנוסה ימליץ לכם עליה: רובע החלונות האדומים, מוזיאון ואן גוך, כיכר דאם, גן הפרחים, מבשלת הייניקן הפופולרית ביותר, צ'יינהטואן, כנסיית ווסטרקרק, מוזיאון רייקסמוזיאום, בית אנה פרנק, מוזיאון נמו והמוזיאון הטרופי.

מסלולי טיול באמסטרדם

כפי שציינו בראשית הכתבה, אמסטרדם מתאימה לכל סוגי התיירים החל מטיולי משפחות ועד לסיבוב פאבים שווים לצעירים. המדריך הבא שפורסם באתר עכבר העיר מציע בצורה הטובה ביותר מסלול קצר ולעניין באמסטרדם הכולל ומציע 10 מוקדים עיקריים בעיר. מומלץ ביותר.

להמלצה נוספת כדאי לציין את הכתבה הבאה מאתר ynet שחילקה את הטיולי באמסטרדם לפי רמות תקציב מציעה 3 מסלולי טיול לפי רמות מחירים של טיול זול של עד 150 יורו ביום, טיול בינוני של עד 300 יורו ביום וטיול יקר המגיע עד ל-400 יורו לאדם. שווה קריאה!

אם אתם מחפשים מסלול טיולים לילדים באמסטרדם, הכתבה הבאה היא חובה עבורכם וממצה כמעט כל מקום אפשרי שאפשר לטייל בו עם ילדים באמסטרדם.

לדתיים ושומרי המסורת מכם שמחפשים מידע על טיול כשר באמסטרדם, הדף הבא מומלץ ביותר עבורכם בו תוכלו למצוא רשימה מפורטת של בתי כנסת מסעדות כשרות ומידע חיוני נוסף לטיול לאמסטרדם לדתיים.

קניות באמסטרדם - טיפים והמלצות

שופינג כבר מזמן הפך למחלה בקרב התיירים הישראלים או התיירות הישראליות. אם גם אתם נמנים על אלו, העמוד הבא באתר הרשמי של לשכת התיירות של הולנד מציע לכם רשימה של המקומות השווים ביותר לקניות באמסטרדם.

ואם אתם רוצים לקבל קצת טיפים מתיירים ישראלים מנוסים יותר שכבר הספיקו לקנות דבר או שניים באמסטרדם, כדאי לבדוק את הדף הבא באתר למטייל שבו תוכלו למצוא טיפים על מקומות זולים לשופניג באמסטרדם, שווקים מיוחדים, רשימות של חנויות קטנות ובוטיקים באמסטרדם ועוד המלצות רבות לקניות באמסטרדם

מסעדות באמסטרדם

אם אתם רוצים למצוא רשימה של המסעדות שוות באמסטרדם, מומלץ לכם לבדוק את העמוד הבא המציע רשימה אובייקטיבית של עשר המסעדות הטובות ביותר באמסטרדם.

אם אתם לעומת זאת מעדיפים לחפש מסעדות זולות באמסטרדם אתם חייבים לבקר בעמוד הבא של האתר טריפאדוויזור המציע רשימה של מסעדות זולות וטובות באמסטרדם עם כתובות ומספרי טלפון.

מלונות באמסטרדם

אם אתם מחפשים רשימה של מלונות מומלצים באמסטרדם, תוכלו למצוא רשימה כזאת בבלוג שלנו שפרסמנו בשנה שעברה עם מלונות מומלצים שקיבלו ביקורות טובות ע"י גולשים ישראלים וגולשים מרחבי העולם.

אמסטרדם - מדריך טיולים

לסיום, הנה מדריך טיולים מצוין שמצאנו ביוטיוב שבו תוכלו לראות קצת בעיניים מקומות שווים באמסטרדם והמלצות נוספות. בהצלחה.



דילים לשבועות 2012

מתכננים נופש בשבועות השנה? אספנו עבורכם את מיטב חבילות הנופש והדילים לשבועות שמציעים אתרי התיירות בישראל. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

למרות שבימים אלו רוב הדילים והמבצעים מרוכזים סביב חג הפסח וכך גם רוב הכתבות האחרונות שלנו. הפעם החלטנו להתרחק טיפה ולהציג בפני אלו שמתכננים חופשה בשבועות (בסוף שבוע בין התאריכים 24 ועד ה-27 למאי) ולא בפסח כמה דילים ומבצעים טובים לשבועות 2012 שמצאנו ברשת. לנוחיותכם, חילקנו את המבצעים לדילים לשבועות באילת ודילים לשבועות בחו"ל.

שימו לב: כל הפרטים המוצגים כאן מתייחסים ליום פרסום כתבה זו (12/3/12) ולכן, יכולים או צפויים להשתנות. אין אנו אחראים על אמינותם של הנתונים או המחירים המוצגים בכתבה זו.

דילים לשבועות באילת 2012 

 נתחיל עם כמה דילים לשבועות באילת במלונות השווים ביותר. באתר הוטלס בו אפשר למצוא מבצעים לכמעט כל מלונות ישראל מצאנו כמה מבצעים לשבועות זולים במיוחד למלונות אילת. למשל מבצע למלון הרודס פאלאס אילת בשבועות ב-1662 ש"ח לזוג ללילה ו-1472 ש"ח במלון הרודס בוטיק במינימום הזמנה של 3 לילות, מבצע לשבועות במלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת ב-1708 ש"ח לזוג לילה (מינ' הזמנה 3 לילות) או רויאל טוליפ אילת בשבועות 2012 ב-1130 ש"ח בלבד לזוג.

מבצעים נוספים שמצאנו באתר הוטלס וכדאי לציין הם דיל לשבועות במלון ישרוטל ים סוף ב-1148 ש"ח לזוג, 1424 ש"ח לזוג ללילה במלון ישרוטל לגונה אילת בשבועות ודיל זול לשבועות באילת במלון ויסטה אילת (4 כוכבים) ב-670 ש"ח בלבד לזוג ללילה!, מבצע שבועות 2012 במלון ישרוטל רויאל גרדן אילת ב-1566 ש"ח לזוג ללילה ולאלו שמחפשים יל יוקרתי במיוחד - מבצע לשבועות במלון הרודס ויטאליס אילת ב-1852 ש"ח לזוג ללילה.

דילים לשבועות בארץ 2012

באתר עוזי טורס מצאנו עבורכם כמה מבצעים שווים לשבועות במלונות בישראל כגון מבצע לשבועות במלון קראון פלאזה תל אביב ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-2980 ש"ח לזוג לשני לילות, חבילת נופש לשבועות בים המלח במלון קראון פלאזה ים המלח ע"ב חצי פנסיון ב-4650 ש"ח לזוג, 2100 ש"ח לזוג לנופש בשבועות במלון הולדיי אין אשקלון, מבצע לשבועות במלון קראון פלאזה חיפה ב-2100 ש"ח, קראון פלאזה ירושלים ב-2380 ש"ח לזוג ומבצע לשבועות 2012 בטבריה ע"ב לינה וארוחת בוקר במלון חוף הגיא טבריה ב-5700 ש"ח לזוג.

חבילות נופש לשבועות בחו"ל 2012

נכון כתיבת כתבה זו האתרים הגדולים עדיין לא מציעים דילים מסודרים לשבועות לכן כדי להקל עליכם, ערכנו חיפוש בעצמנו באתר איסתא חבילות נופש לשבועות בתאריכים 24-27 למאי (3 לילות) לכמה יעדים נפוצים. להלן התוצאות:

באתר איסתא מציעים בתאריכים הנ"ל חבילות נופש לברצלונה החל מ-712 דולר לאדם במלונות כגון סמבה, רויאל ביץ' או קזינו רויאל, אלקסיס ועוד, החל מ-893 דולר לחבילות נופש לשבועות בפריז במלונות כגון היביסקוס, ריביירה, בריסטול ועוד, החל מ-469 דולר לאדם לדילים ברודוס בשבועות במלונות כגון ALS, רודוס פאלאס, אולימפיק פאלאס ופורום ביץ', החל מ-479 דולר עבור דילים לכרתים בשבועות 2012 במלונות כגון אגרבלה, אירו, סטאר ביץ', הרסוניסוס וארמוניה והחל מ-730 דולר לחבילות נופש בשבועות בלונדון במלונות כגון קינג סולומון (המלך שלמה), אלקסנדרה או רויאל נשיונל.

מבצעים לים המלח - פסח 2012

אספנו לכם את הדילים הזולים והשווים ביותר לים המלח בפסח 2012 הכולל את המלונות הנחשבים ביותר מאתרי התיירות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

בהמשך לכתבות שאנו מפרסמים עבור מבצעים ודילים לפסח, הפעם אנו החלטנו להתרכז באחד האזורים הפופולריים והנפוצים ביותר ע"י תיירים ישראלים ותיירים מחו"ל - ים המלח. בכתבה הבאה נציג לכם מבצעים ודילים לים המלח בפסח שמצאנו באתרי התיירות הטובים והזולים ביותר ברשת.

את הדילים שנציג כאן עבורכם הם לכל תקופת חופש פסח חילקנו בצורה הבאה:
  • דילים לליל סדר בים המלח (כולל או לא כולל ארוחת ליל סדר).
  • דיל לחול המועד של פסח בים המלח.
  • דילים לחג שני של פסח בים המלח (שביעי של פסח).
חשוב לדעת: כל המידע המופיע בכתבה זו נכון ליום פרסום כתבה זו (10/3/12) ונאסף מאתרים חיצוניים. לכן, אין אנו אחראים על אמינותם או מהימנותם של הפרטים.

דילים לים המלח - ליל סדר 2012

נתחיל עם דילים ומבצעים לליל סדר במלונות ים המלח השונים שמצאנו באתרים השונים. באתר הדקה ה-90 מצאנו למשל דיל זול לים המלח לליל הסדר במלון 3 כוכבים הנקרא צל הרים. הדיל כולל אירוח על בסיס חצי פנסיון בין התאריכים 5 לאפריל ועד ה-8 באפריל ומחירו הוא 3348 ש"ח לזוג לכל שלוש הימים.

באתר אשת טורס מציעים בעמוד הבא מגוון דילים לליל הסדר במלונות ים המלח למשל, דיל לליל סדר בדניאל ים המלח (5 כוכבים) כולל ארוחת ליל סדר כשרה גלאט למהדרין) ב-875 ש"ח לאדם ללילה, דיל לליל סדר במלון אואזיס ים המלח (ארבעה כוכבים) כולל ארוחת ליל סדר ב-744 ש"ח, דיל לליל סדר במלון ישרוטל ים המלח (5 כוכבים) ב-645 ש"ח, מבצע ליל סדר במלון ישרוטל גנים ים המלח (4 כוכבים) ב-525 ש"ח מבצע לליל סדר במלון לאונרדו פלאזה ים המלח (5 כוכבים) ב-752 ש"ח בלבד.

דילים לים המלח - חול המועד פסח 2012

באתר אשת טורס מציעים מבצעים לחול המועד פסח בין התאריכים 8 ל-12 לאפריל מבצע למלון לוט ים המלח (ארבעה כוכבים) על בסיס חצי פנסיון ב-628 ש"ח ומבצע לחול המועד פסח במלון הוד המדבר (4 כוכבים) גם כן ע"ב חצי פנסיון ב-686 ש"ח לאדם ללילה.

באתר הדקה ה-90 מציעים דיל לחול המועד פסח (לשני לילות בלבד) במלון ישרוטל גנים ים המלח על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-612 ש"ח בלבד.

בכפר הנופש אלמוג ים המלח מציעים באמצעות האתר הבא מבצע לחול המועד בפסח על בסי חצי פנסיון ב-746 ש"ח לזוג ללילה למינימום הזמנת שתי לילות.

דילים לים המלח - חג שני של פסח 2012

באתר "הוטלס" מצאנו שני דילים זולים לים המלח לחג שני של פסח - מבצע במלון ישרוטל ים המלח לחג שני של פסח ב-1366 ש"ח לזוג ללילה ומבצע חג שני של פסח במלון לאונרדו קלאב ים המלח ב-940 ש"ח לזוג ללילה.

ונסיים עם אתר ענבל טורס שבו מצאנו כמה דילים ומבצעים זולים למלונות ים המלח בחג שני של פסח כמו למשל מבצע חג שני של פסח במלון אואזיס ים המלח על בסיס פנסיון מלא ב-2650 ש"ח לזוג וכולל כניסה חופשית לספא של המלון, מבצע הכל כלול במלון לאונרדו קלאב ים המלח בשביעי של פסח ב-2935 ש"ח לזוג, מבצע לחג שני של פסח במלון לאונרדו פלאזה ים המלח ב-3080 ש"ח לזוג (פנסיון מלא) ומבצע בשביעי של פסח במלון רויאל רימונים ים המלח ב-3100 ש"ח לזוג עם כניסה חופשית לספא.

אירלנד - מדריך טיולים

מתכננים נופש באירלנד? אספנו עבורכם כמה מדריכי תיירות לאירלנד שבעזרתם תוכלו ללמוד איפה כדאי ואיפה שווה לטייל באירלנד. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

אירלנד היא אחד היעדים היותר מגניבים לחופשה מהנה לכל המשפחה ואכן משפחות עם ילדים רבות בוחרות לעשות את החופשה האירופית שלהן באירלנד. פארקים לאומיים, טירות מרהיבות, אגמים, מוזיאונים מיוחדים לילדים הם רק חלק קטן ממה שאירלנד מציעה למשפחות עם ילדים בפרט ולתיירים חובבי טבע בכלל. כמו כן, תוכלו למצוא גם שייט בנהרות באירלנד שהפך לטיול פופולרי ביותר בקרב תיירים רבים בשנים האחרונות.

הפעם בכתבה הבאה החלטנו להציג עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם לתכנן את הנופש באירלנד המושלם ביותר בשבילכם.

מסלול לטיול משפחות באירלנד

באתר למטייל פרסמו כתבה מעולה ובה הצעה לטיול משפחתי לאירלנד לשבוע הכולל טיול בערים גאלווי (עיר נמל), דבלין, וקילקני. וטיול באיזורים מעולים לתיירות כגון מחוז קורק המורכב מעיירות דגים, מחוז קילרני, טירת בנראטי וכמובן צוקי מוהר המפורסמים. בנוסף, בעמוד הבא מציעים באתר למטייל מגוון טיפים מצויינים לטיול עם ילדים באירלנד כגון מידע על מוזיאונים, גני חיות, פארקי שעשועים, אתרי טבע, מידע על פסטיבלים ואפילו הנחות ומבצעים שונים.

טיול בבלפסט ובדבלין

אתר לשכת התיירות האירית הוא מקום שחובה לעצור בו לפני שיוצאים לחופשה באירלנד. האתר מציע לכם מגוון מסלולי טיול לאירלנד החל ממסלול ליום אחד ועד לטיול של עשרה ימים. בנוסף תוכלו למצוא באתר מידע רב כולל מדריכי וידאו על חופשה בשתי הערים המרכזיות של אירלנד - בלפסט ודבלין וכן מידע רב על פעילויות שונות כגון רכיבה על סוסים, טיול אופניים או חופשת אתגרים עם סקי גלשן אויר וכד'.

בנוסף, תוכלו למצוא מידע גם על הקהילה היהודית באירלנד עם מידע על בתי כנסת עתיקים, מסעדות כשרות באירלנד וכד'.

מלונות באירלנד

אירלנד מלאה במלונות יוקרתיים, מלונות בוטיק וכן מבחר של דירות ובתים להשכרה שרבים מהתיירים הישראלים נוהגים להזמין. באתר הבא תוכלו למצוא את כל מלונות אירלנד מחולקים לפי דירוג והמלצות וכן לפי איזורים. בנוסף תוכלו למצוא גם רשימה של בתים להשכרה לטווח קצר ואפילו קראוונים לקמפינג.

אוכל באירלנד

לסיום, אירלנד ידועה גם בזכות האוכל האירי המשובח שהיא מציעה. בכתבה הבאה תוכלו למצוא המון מידע על האוכל האירי כגון המלצות על מסעדות בדבלין ובבלפסט וקצת היסטוריה על האוכל האירי המצוין.

מאמרים קשורים:
נופש באוסטריה
נופש בפראג
נופש בטוסקנה
נופש בפורטוגל
נופש בברצלונה