דילים זולים לחו"ל - יולי 2012

אספנו עבורכם מקבץ של חבילות נופש, מבצעים ודילים שווים לחו"ל לחודש יולי 2012 ממיטב אתרי התיירות המובילים בישראל. כל הפרטים המלאים, בכתבה הבאה שלפניכם.

כהרגלנו בקודש לקראת כל קיץ אנו אוספים עבורכם את המבצעים וחבילות הנופש השווים ביותר שאנו מוצאים באתרי הנופש המובילים בישראל. הפעם נתרכז בחבילות נופש והצעות לחופשות זולות בכל העולם לחודש יולי הקרוב (2012). להלן הממצאים שמצאנו עבורכם.

הערה: כל המחירים והפרטים המצוינים בכתבה זו נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (31/5/2012).

חופשות בטן גב למשפחות - יולי 2012

אנו מתחילים עם אתר גוליבר שהקדימו לפרסם עמוד מיוחד ובו מספר גדול של מבצעים לנופשונים ולחופשות בטן גב למשפחות בחופי ים התיכון. למשל, חבילת נופש לכרתים ביולי בין התאריכים 13-20 ל-7 לילות החל מ-619 דולר לאדם במלונות 3 כוכבים בכרתים כגון מלון ארמוניה כרתים, מלון סאן אמודורה או במחיר של 1000 דולר ומעלה במלונות חמישה כוכבים מובחרים כגון מלון בלו סי ויליג', מלון Out Of The Blue, מלון וסיה ביץ' כרתים או מלון בלו מרין.

עוד דילים ליולי שמציעים בגוליבר - חבילת נופש לקוסטה בראווה לשלושה לילות (בין התאריכים 19-22 ליולי 2012) החל מ-496 יורו לאדם, דיל לזוג +2 בבורגס ביולי 2012 למשך 3 לילות כולל טיסות החל מ-437 דולר לאדם במלונות 3 כוכבים כגון מלון פלאזו או מלון מידה בורגס ומלונות 4 כוכבים כגון מלון מרוול, מלון נובל, מלון קלינה גרדן, מלון ליון או מלון פוסידון. אם אתם מעוניינים במלונות חמישה בבורגס עם חבילות הכל כלול באותם תאריכים, טווח המחירים נע בין 520 ל-700 דולר לאדם במלונות כגון רויאל קסטל, מלון הלנה סנדס, מלון סול נסבר פאלאס, מלון גרדן אוף עדן, מלון מרקורי כרתים ועוד.

אנחנו עדיין עם גוליבר עם עוד כמה רעיונות לחופשה למשפחות ביולי כמו למשל חבילות נופש לקוס לשלושה ימים ביולי (19-22/7) כולל טיסות ב-437 דולר לאדם, חבילות נופש לורנה ליולי (12-15/7) החל מ-500 דולר וגם חופשה למשפחה לשבוע ברודוס ביולי 2012 בין התאריכים 5-12/7 כולל טיסות החל מ-625 דולר.

המירוץ למיליון של איסתא

אנו ממשיכים עם אתר איסתא שמציעים במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2012 רעיון נחמד שנקרא "המירוץ למיליון של איסתא" המציע טיולים מאורגנים למשפחות בסגנון התוכנית המצליחה "המירוץ למיליון" עם תחרויות, משימות ואתגרים וכולל גם מפגש מוקדם עם כמה מכוכבי התוכנית (טום ואדל וכד'). הטיולים נחלקים לשניים - טיול מאורגן למערב אירופה (פריס, אמסטרדם, בריסל) וטיול לאיטליה. שני הטיולים נמשכים 6 לילות ומחירם נע בין 999 יורו לאדם למירוץ האיטלקי ו-1199 יורו לאדם למירוץ האירופאי.

חבילות שייט ביולי 2012

באתר אופיר טורס מציעים לכם כמה חבילות שייט כולל טיסות במגוון יעדים באירופה. בתוך כל החבילות המוצעות באתר מצאנו כמה חבילות שייט ביולי 2012 עם האוניה נורוויג'ן אפיק (Norwegian Epic). למשל, חבילת שייט לבהאמס (כולל מיאמי) ל-7 לילות ע"ב פנסיון מלא ב-2299 דולר לאדם וחבילות שייט למשפחות ולזוגות בים התיכון (כולל לינה בברצלונה) החל מ-1799 דולר לאדם. שימו לב: מחירי החבילות כוללים גם את הטיסות.

חבילות ליאלטה, חצי האי קרים

אתר הנופש יאלטה הוא המוכר והנפוץ ביותר לכל מי שמחפש חופשה בחצי האי קרים הממוקם בחוף הים השחור סמוך לאוקראינה. באתר אשת טורס מציעים כמה מבצעים ליאלטה בקיץ הקרוב הכוללים טיסות ליאלטה ולינה באחד המלונות שבעיירת הנופש המקסימה הזאת. בעמוד הזה למשל תוכלו למצוא דיל לחצי האי קרים לסוף יולי 2012 כולל טיסות ו-6 לילות במלון יאלטה אינטוריסט על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-884 דולר לאדם.

חבילות נופש לסיציליה

אנו נשארים עם אתר אשת טורס שמציע לקיץ הקרוב מבחר מבצעים לנופשונים לסיציליה. בין היתר תוכלו למצוא חבילת נופש משולבת לסיציליה בחוות כפריות כול טיסות, רכב שכור ולינה בחוות חקלאיות בסירקוזה ב-745 יורו לאדם, טיול מאורגן לסיציליה ביולי 2012 למשך 6 לילות ע"ס חצי פנסיון ב-1299 דולר וגם מבצע של טוס וסע לסיציליה הכולל טיסה והשכרת רכב החל מ-600 דולר בחודש יולי הקרוב.

דילים להופעות בחו"ל ביולי 2012

נמשיך עם אתר בליק שבו חיפשנו עבורכם מבצעים להופעות בחו"ל של האמנים הגדולים ביותר בעולם ביולי הקרוב ומצאנו שם לא מעט. למשל, חבילה להופעה של ריהאנה בלונדון כולל טיסה של בריטיש איירוויס וכרטיס כניסה למופע בין התאריכים 5-8 ליולי 2012 ב-718 דולר לאדם, דיל להופעה של פרל ג'אם בברלין ביולי (2-5/7) כולל טיסות, כרטיסים למופע ולינה של 3 לילות במלון גראן סיטי זנטרום בברלין ב-722 יורו לאדם או חבילה להופעה של סטינג באמסטרדם ב-1033 דולר הכוללת טיסות לאמסטרדם של ארקיע, כרטיס כניסה להופעה ולינה של 4 לילות במלון בלו סקוור אמסטרדם.

קלאב מד נפיטיה באיטליה

ונסיים עם אתר התיירות דיזנהאוז המציע חבילות לקלאב מד נפיטיה הסמול לנאפולי שבאיטליה. קלאב מד נפיטיה הוא אתר תיירות המותאם במיוחד למשפחות ומציע מגוון אטרקציות לילדים ולכל המשפחה. בדיזהאוז מציעים כמה חבילות לקלאב מד נפיטיה ביולי 2012 כולל טיסות ישירות החל מ-1341 יורו בלבד.

מלון כפר גלעדי

לקראת עונת קיץ 2012 החלטנו לצאת בסדרת כתבות חדשה על כפרי הנופש בישראל. את הכתבה הראשונה בסדרה נתחיל עם מלון כפר גלעדי. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שסיקרנו והצגנו לכם דילים שווים של מיטב המלונות הגדולים והמפוארים בישראל, הפעם החלטנו לפתוח סדרת כתבות חדשה שתעסוק אך ורק בכפרי נופש ובאירוח כפרי בישראל. בכל כתבה נבחר בכפר נופש אחד ונציג סקירה כללית, מידע ומבצעים שמצאנו עבורו ברשת.

את סדרת הכתבות החדשה אנו פותחים במלון/כפר הנופש בקיבוץ גלעדי. אז אתם מחפשים מידע ומבצעים עבור מלון זה לקיץ 2012, הגעתם למקום הנכון.

הערה חשובה: המידע המובא בפניכם כאן נאסף מאתרים חיצוניים ברשת ונכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (29/5/2012) ולכן, אין אנו אחראים על אמינותו של המידע.

כפר נופש כפר גלעדי

מידע כללי: מלון כפר גלעדי אמנם מוגדר כבית מלון אך למעשה בנוי בצורה הדומה יותר לכפר נופש סטנדרטי בו החדרים מתפרשים על פני שטח גדול ומופרד ולכן החלטנו להציג גם אותו בסדרת כתבות זו. מלון כפר גלעדי ממוקם בצפון הארץ הרחוק באיזור הגליל העליון עם נוף להרי נפתלי ולעמק החולה.

חדרים: המלון מציע 169 חדרים המחולקים לשבעה סוגים שונים של חדרים החל מחדרי משפחה סטנדרטיים המתאימים למשפחות ולזוגות עד 3 ילדים וכלה בסוויטות מפוארות או חדרי בוטיק לזוגות רומנטיים.

מתקני המלון: במלון כפר גלעדי תוכלו למצוא בריכה חיצונית גדולה, ובריכה מקורה ומחוממת, מסעדה ובר, בית כנסת, חדר כושר וסאונה ועמדות אינטרנט ללא תשלום.

אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi): יש חופשי וללא תשלום.

מלון כפר גלעדי - מחירים ומבצעים

בדקנו וחיפשנו במספר אתרי תיירות ונופש ישראלים, מבצעים והנחות למלון כפר גלעדי בקיץ הקרוב. להלן התוצאות:

נתחיל עם האתר הרשמי של המלון בו מציעים לכם מבצע של הרגע האחרון (תחילת חודש יוני) המציע 10 אחוז הנחה על חדרים מסוג סופירייר, דה לקס ועל הסוויטות.

באתר הבא מצאנו מבצעים למלון כפר גלעדי במגוון תאריכים בחודשים יוני או יולי במחירים של 740 ש"ח לזוג ללילה באירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר ו-940 ש"ח לאירוח על בסיס חצי פנסיון. כמו כן, תוכלו למצוא שם גם הנחות עבור ילדים או תינוקות בחדר ופירוט תספות עבור סוויטה או חדר דה לקס.

ונסיים עם אתר אשת טורס המציעים סוף שבוע לזוג במלון כפר גלעדי בחודש יוני (7 עד 9 ליוני) ב-1362 ש"ח לזוג לשני לילות.


דילים לכפרי נופש באירופה

ריכזנו עבורכם את כל חבילות הנופש והמבצעים לפארקים וכפרי נופש באירופה ממיטב אתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

לצד התיירות הפופולרית בחופי ים התיכון באיי יוון, טורקיה, איטליה וכו' מתקיימת לה מדי שנה בכל קיץ עונת תיירות למשפחות מצליחה במיוחד בפארקים ובכפרי נופש בצפון ומערב אירופה כאשר רק בשנים האחרונות גם הציבור הישראלי למד להכיר ולהשתתף בחוויה המהנה הזאת.

למי שלא מכיר, כפרי הנופש באירופה הם אתרי תיירות גדולים במיוחד המציעים חוויה משפחתית שלמה ושונה מחוויה במלונות הגדולים והמפוארים. פארק נופש אירופאי הוא למעשה שילוב של חופשה בטבע עם אטרקציות מיוחדות המתאימות במיוחד למשפחות עם ילדים כגון פארק שעשועים, פארק מים ועוד. יתרון מרכזי בחופשה בכפרי נופש אירופאים הם המחיר הזול יחסית לחופשה בבית מלון ובמיוחד ביחס לתמורה שמקבלים.

רוב הפארקים וכפרי הנופש באירופה משתייכים לרשתות תיירות גדולות כגון קלאב מד או רשת לנדל הפזורות בעיקר במדינות כגון הולנד, אוסטריה, דנמרק, גרמניה, אנגליה, סיצליה ועוד. האירוח הוא פחות או יותר דומה וכולל ברוב כפרי הנופש לינה בבקתות עץ קטנות (בדומה לצימרים) עם מטבחון להכנה עצמית של אוכל וקרבה לאטרקציות תיירותיות המתאימות בעיקר לילדים.

אז אם אתם מתעניינים בחופשה משפחתית באחד מהפארקים באירופה, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם מבחר חבילות ודילים לפארקים באירופה שכוללים ברוב המקרים במחיר את כל מה שתצטרכו (טיסות, לינה, רכב שכור, כרטיסים לאטרקציות וכו') כדי ליהנות מחוויה משפחתית מהנה.

שימו לב: כל המידע המובא בפניכם כאן שייך לאתרים חיצוניים ונכון ליום כתבה זו (24/5/2012) בלבד.
 
דילים לכפרי נופש באירופה - 2012

נתחיל עם אתר גוליבר שמציע בדף מיוחד חבילות נופש לפארקים בגרמניה (היער השחור), איטליה (אגם גארדה) והולנד לקיץ הקרוב. למשל, חבילת נופש ליער השחור ביולי ל-6 לילות כול רכב שכור ב-811 יורו לאדם, חבילת נופש לאגם גארדה ביולי או באוגוסט 2012 ל-6 לילות כולל רכב שכור לשבוע ב-761 יורו לאדם (מותנה בהזמנת 6 מקומות ליחידה) ו-727 יורו לאדם בספטמבר.

בנוסף מציעים בגוליבר כמה חבילות נופש לפארקים בהולנד בחודשים יולי ואוגוסט במחירים של 900 עד 1000 יורו לחבילה הכוללת טיסות, לינה ורכב שכור לשבוע. בין היתר תוכלו למצוא דילים לפארקים De Kempervennen (איינדהובן), Het Heijderbos (עמק לימבורג) ו-De Koornmolen (כפר הנופש לנדל).

אנו ממשיכים לאתר של נויה תיירות שהיא סוכנות נסיעות המתמחה בכפרי נופש ופארקים שונים ברחבי אירופה ובעיקר של רשת לנדל שלה 65 פארקים שונים ברחבי אירופה במדינות צ'כיה, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, בלגיה ובעיקר הולנד. ובכן, בעמוד הבא מצאנו לכם מבחר רב של דילים ומבצעים שווים לפארקים של לנדל במדינות השונות ובעיקר בהולנד.

ממוצע המחירים לחבילות לפארקים באתר של נויה תיירות הוא כ-800 יורו לפארקים של לנדל בהולנד, 300-400 יורו לפארקים של לנדל בגרמניה, וכ-300 עד 500 יורו לפארקים של רשת לנדל בבלגיה ואוסטריה.

המלצה: האתר מציע מבצע לפסטיבל הפרחים בהולנד המתקיים במחוז לימבורג פעם בעשר שנים! החבילה כוללת 6 לילות בכפר הנופש של לנדל De Lommerbergen, טיסות הלוך חזור ורכב שכור. החבילה מתקיימת בחודשים מאי ויוני 2012 ומחירה הוא 749 יורו לאדם בחבילה משפחתית ו-799 יורו לחבילה זוגית.

ונסיים עם אתר נט טרוול שמצאנו בו עמוד ובו מספר עצום של חבילות לכפרי נופש באירופה לקיץ 2012 (בעיקר יוני, יולי ואוגוסט) למשל, חבילת נופש לאגם גארדה ביולי כולל טיסות לונציה ולינה בכפר נופש סאן סיבינו (San Sivino) ב-720 יורו, חופשה משפחתית בעמק הלואר שבצרפת הכוללת ביקור בפארק פוטורוסקופ ב-799 יורו לאדם (מינימום הזמנה של 2 מבוגרים ושני ילדים), חבילה לנורמדי בצרפת בכפר הנופש Honfleur במשך 6 לילות ורכב שכור לשבוע ב-789 יורו לאדם או מבצע לכפר הנופש בונה ויסטה שבקוסטה דורדה, ספרד באמצע חודש יוני 2012 הכולל 6 לילות ע"ב לינה (ללא ארוחות בוקר) וטיסות לברצלונה הלוך חזור ב-828 יורו לאדם.

עוד כמה המלצות שכדאי לציין מאתר נט טרוול הם חבילה משולבת להולנד המציעה 5 לילות במלון הולידיי אין ליידן (סמוך לאמסטרדם), 2 לילות בכפר הנופש Efteling, כרטיס כניסה לפארק אפרלינג ורכב שכור לשבוע ב-1100 יורו לאדם, חבילת נופש למינכן בכפר הנופש לינדבנרג (סמוך לאגם קונסטנץ) ל-7 לילות במחירים של בין 500 ל-700 יורו ביוני עד אוגוסט וחופשה משפחתית בסלובניה בכפר הנופש הפופולרי בקרב הישראלים טרמה סנוביק (כ-30 ק"מ מלובליאנה) החל מ-800 יורו לאדם.

דילים לטנריף

מתכננים נופש בטנריף בקיץ הקרוב? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם מבחר חבילות נופש לטנריף שמצאנו באתרי התיירות המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אם גם אתם מאסתם ביעדי התיירות הוותיקים ביוון טורקיה או בולגריה, יכול מאוד להיות שנופש בטנריף זה בדיוק מה שאתם מחפשים. בשנים האחרונות הפך האי טנריף למוקד תיירות מבוקש מאוד בקרב התיירים הישראלים ותוכלו למצוא דילים ומבצעים ליעד זה ברוב אתרי הנסיעות המובילים בישראל.

בכתבה הבאה נציג לכם מידע כללי על האי טנריף וכן נציג עבורכם מבחר חבילות לטנריף שמצאנו באתרי התיירות השונים. שימו לב: מידע זה נכון ליום פרסום כתבה זו (22/5/2012) ונאסף ממקורות חיצוניים. לכן, המידע יכול/צפוי להשתנות ואין אנו אחראים על אמינותו.

איפה זה טנריף?

טנריף הוא אי הממוקם באוקיינוס האטלנטי סמוך לחופיה של מרוקו. למרות המרחק מספרד, טנריף נמצא בשליטה ספרדית וכך גם התרבות והשפה המדוברת במקום היא ספרדית.

איך טסים לטנריף? 

ברוב המקרים, הטיסות לטנריף מגיעות דרך מדריד או ברצלונה כאשר לאי עצמו שני שדות תעופה - בצפון ובדרום.

אטרקציות בטנריף

האי טנריף מבוסס בעיקר על תחום התיירות כאשר מילוני תיירים מכל רחבי העולם מגיעים אליו מדי שנה. רבים מן התיירים מגיעים לטנריף הודות לחופים המופלאים שמציע האי. בין החופים המומלצים ניתן למנות את החוף פלאיה דה לאס אמריקס (Playa De Las Americas) המתאים בעיקר למשפחות עם ילדים, פלאיה דה טרויה (Playa De Troys) או פלאיה דה לאס ויסטס (Playa Del Las Vistas).

בדרום טנריף תוכלו למצוא את פארק המים סיאם שנחשב לאחד מפארקי המים הטובים באירופה ובצפון פארק נוסף ובו גם מופעי דולפינים. בנוסף, מציע האי גם מסעדות רבות וחיי לילה תוססים עם מסיבות שמתאימים גם לתיירים צעירים ולטיולים רומנטיים לזוגות.

חבילות נופש לטנריף

נתחיל עם אתר אשת טורס בו מצאנו עמוד מרוכז ובו מבחר של דילים וחבילות נופש לטנריף הכוללים טיסות הלוך חזור ולינה במלון. בין היתר מציעים לכם באשת טורס דיל לטרניף במהלך החודשים מאי או יוני 2012 למשך 5 לילות במלון פז אזול (3 כוכבים) על בסיס לינה בלבד ב-1014 יורו, חבילת נופש לטנריף בספטמבר הכוללת 6 לילות במלון מירמרה טנריף (3 כוכבים) ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-629 יורו בלבד או 6 לילות באוגוסט גם כן במלון מירמרה ובאותה רמת אירוח ב-709 יורו.

אם אתם מחפשים דיל למלון מפואר ויוקרתי בטנריף, תוכלו למצוא את הנופשון הבא הכולל 6 לילות במלון הוטסה סמירמיס הממוקם באיזור לה פז בטנריף (5 כוכבים) בספטמבר 2012 ב-799 יורו בלבד.

אנו ממשיכים עם האתר של חברת הנסיעות Tripl-w המתמחים במבצעים וחבילות לטנריף. ובכן, באתר החברה מציעים לכם חבילת נופש לטנריף למשפחות (זוג+2 ילדים) במהלך כל חודשי קיץ 2012 (יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר) החל מ-1049 דולר לאדם למשך 7 לילות במלונות כמו רויאל פארק אלבטרוס, מלון קולמבוס, מלון לאס אקווילאס הממוקומים באיזורים שונים באי כגון pueto de la cruz או Golf del Sur וכו'.

בנוסף, מציע האתר גם חבילות נופש לטנריף לדתיים ושומרי מסורת כאשר במקרים אלו מקבלים במלון חדר עם מטבחון כדי ששומרי הכשרות יוכלו להכין אוכל כשר בעצמם.

גם באתר "טרוול טורס" מצאנו כמה חבילות לטנריף זולות ואטרקטיביות למספר מלונות מובחרים באיזורים שונים באי כגון פוארטה דה לה קרוז, אדחה (Adeje) או לאס אמריקס החל מ-800 יורו לאדם. למשל, חבילות לטנריף למלונות פוורטו פאלאס, סמיראמיס, מלון קוסטה אדחה, מלון ביאטריס טנריף, מלון מדיטריאן (5 כוכבים) ועוד.

לסיום, ערכנו חיפוש באתר דיזנהאוז שמציע אף הוא על בסיס קבוע מבחר חבילות נופש לטנריף בקיץ. בחיפוש שערכנו באתר בחרנו לחפש חבילות של 7 לילות בחודש אוגוסט 2012 (בין התאריכים 1 עד 8 באוגוסט). בתוצאות החיפוש מצאנו כמה דילים מעניינים למלונות שלושה עד חמישה כוכבים בטווח מחירים של 1157 עד 1606 יורו לאדם. בין המלונות נציין את מלון בוטניקו (5 כוכבים), לה פז (4 כוכבים) ומלון אינטרפאלאס (4 כוכבים).

דילים לצעירים באילת

מחפשים דילים לאילת לצעירים במלון? אולי דירות נופש? אספנו לכם את הדילים לאילת הכי שווים ברשת שמתאימים רק לצעירים. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

בין כל הדילים וחבילות הנופש המוצעות ע"י מלונות אילת למשפחות ישנה נישה קטנה יותר המותאמת אך ורק לצעירים עם דגש על מסיבות, בריכה, מוסיקה וכד' ומדי שנה יותר ויותר צעירים מגיעים לנופש אילת כאשר ניתן לחלק את חבילות הנופש לשני סוגים עיקריים - דילים לצעירים במלונות ודילים בוילות ודירות נופש.

הנופשים הצעירים אוהבים במיוחד את הוילות ודירות הנופש באילת מכיוון שהם מציעים לכמות גדולה של אנשים להיות תחם מתחם אחד ולא להתחלק לחדרים כפי שנדרש בבית מלון.

איזה מלונות באילת מתאימים לצעירים?

אם אתם בכל זאת מעדיפים אירוח בבית מלון, ישנם כמה מלונות באילת המתאימים במיוחד לצעירים כגון מלון לב אילת, מלון סיאסטה מלון אקספרס ביט, או מלון אדומית. בנוסף, מלונות רבים (כפי שתראו בהמשך הכתבה) מציעים לעיתים אירועים חד פעמיים שמתאימים אך ורק לצעירים.

בכתבה הבאה יצאנו לרשת כדי לבדוק אילו דילים לאילת לצעירים מציעים אתרי הנופש המובילים בישראל. שימו לב: כל הפרטים נכונים ליום פרסום כתבה זו (20/5/2012) ואין אנו אחראים על אמינותם.

דילים לאילת לצעירים

אתר אשת טורס הוא אחד מהאתרים המובילים בישראל המציע דילים לצעירים במלונות אילת ואכן בעמוד הבא מצאנו לכם לא מעט דילים כאלו. למשל חבילה לצעירים במלון אמריקנה על בסיס חצי פנסיון ב-268 ש"ח ללילה לאדם, דיל לצעירים במלון פירסט קלאס אילת ב-152 ש"ח, סוף שבוע ע"ב חצי פנסיון במלון אקוומרין (לשעבר מלון אדומית) ב-190 ש"ח לאדם ללילה או מלון ויסטה אילת על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד ב-193 ש"ח.

ממשיכים עם אתר התיירות החדש בליק שם מצאנו עבורכם דיל מגניב לאילת למלון הרודס בוטיק שמקיים  בסוף חודש יוני (בין התאריכים 28 עד ה-30 ליוני) סוף שבוע מיוחד לצעירים המורכב משלושה לילות הכוללים מסיבות כל לילה עם תקליטנים מובילים, מוסיקה וגם מופע סטנד אפ. מחיר החבילה הוא 2700 ש"ח לחדר מסוג דלקס על בסיס לינה וארוחת בוקר.

באיסתא מצאנו כרגע רק מבצע אחד לצעירים אך סביר להניח שככל שנתקרב יותר לחודשים יולי או אוגוסט 2012 תוכלו למצוא יותר מבצעים וחבילות. בכל אופן, המבצע שמצאנו הוא במלון סיאסטה בחבילת הכל כלול בסוף חודש מאי החל מ-434 ש"ח לאדם.

נסיים עם האתר של חברת "סוויטות יעל" שמתמחה בנופש לצעירים ובני נוער שמציע בעמוד הבא מספר מבצעים לוילות ודירות נופש באילת לקיץ 2012 כמו למשל מבצע לצעירים במלון אדומית ל-4 לילות ול-4 אנשים בחדר באמצע השבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר בחודשים יוני ויולי ב-2880 ש"ח או דירת נופש במלון לב אילת שנמצא קרוב מאוד לקניון למינימום 2 לילות ב-1000 ש"ח

בנוסף, מציעים באתר שני מבצעים לוילות באילת מפוארות הכוללות מבחר של פינוקים כגון שולחן סנוקר, ג'קוזי, מערכת סאונד ועוד המתאימות ל-10 עד 12 איש בוילה. המבצע הראשון הוא לוילה רויאל לאמצע השבוע ב-1000 ש"ח ללילה (מינימום 2 לילות) והמבצע השני הוא לוילה דובדבן ב-1800 ש"ח.

מאמרים קשורים:
מבצעים לאילת 2012


מבצעים למלונות בצפון - קיץ 2012

הפעם בחרנו לאסוף עבורכם מבצעים למלונות בצפון הארץ מאתרי התיירות והמלונות המובילים בישראל. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

אמנם אילת וים המלח צפויים למשוך אליהם את רוב תיירות הפנים בישראל בקיץ הקרוב אך גם איזור הצפון מאוכלס בהרבה מלונות טובים ואפילו מפוארים שמציעים מגוון של מבצעים והנחות לקיץ 2012. אז אם אתם מתכננים חופשה בטבריה, חיפה או הגליל המערבי בקיץ הקרוב, אתם נמצאים בדיוק במקום הנכון.

בכתבה הבאה תוכלו למצוא מבצעים רבים למלונות בכל איזור הצפון שאספנו וליקטנו מאתרי תיירות רבים בישראל. שימו לב: כל המידע שתראו כאן נכון ליום פרסום כתבה זו (16/5/2012) ואין אנו אחראים על אמינותו.

מלונות בצפון קיץ 2012

אנו מתחילים מיד עם אתר עוזי טורס המצויין שבו מצאנו עמוד ובו מבצעים למלונות בכל האץ לקיץ 2012. ובכן, בגזרת הצפון תוכלו למצוא מבצע לזוג במלון הגושרים הממוקם ליד החרמון המציע 4 לילות ביולי באמצע השבוע ב-3320 ש"ח לזוג או 2865 ש"ח לזוג ל-3 לילות בסוף שבוע. אם אתם מעדיפים את החופשה שלכם באוגוסט המחירים עולים במקצת ועומדים על 3315 לסוף שבוע ו-4420 ש"ח לזוג באמצע השבוע (4 לילות).

מבצע נוסף שמציעים בעוזי טורס הוא מבצע למלון קיסר טבריה ביולי ואוגוסט 2012 המציע 3520 ש"ח ל-4 לילות באמצע השבוע לזוג ביולי ו-4460 ש"ח לזוג באמצע השבוע באוגוסט או סוף שבוע של שלושה לילות ביולי ב-2730 ש"ח לזוג ו-3090 ש"ח לזוג באוגוסט. אגב, חבילה האירוח היא חצי פנסיון.

ביקור זריז באתר הרשמי של רשת מלונות פתאל הביא אותנו לדף הבא בו מצאנו מבצע למלון לאונרדו פלאזה טבריה ביוני המציע הזמנת חדר באמצע השבוע ללא מינימום לילות ב-889 ש"ח לזוג ללילה.

אנו ממשיכים עם אתר גוליבר שבו ערכנו חיפוש אחר מבצעים למלונות בצפון לזוג בסוף שבוע באוגוסט (בין התאריכים 9 ועד ה-12 לאוגוסט) וכך מצאנו מבחר עצום של חבילות שוות ומעניינות. להלן כמה מהם מחולקים לפי דרגת המלונות (שימו לב: כל המחירים כאן הם לשלושה לילות לזוג).

מלונות בצפון 3 כוכבים - קיץ 2012

רק מלון אחד הופיע תחת הקטיגוריה של מלונות שלושה כוכבים בחיפוש שערכנו והוא מלון גני דן בחיפה המציע 3 לילות ב-1833 ש"ח לזוג בלבד.

מלונות בצפון 4 כוכבים - קיץ 2012

בקטיגורה זו מצאנו הכי הרבה מבצעים למלונות בצפון בתאריכים אלו. למשל, מלון נס עמים (ליד נהריה) ב-1398 ש"ח, מלון מרום גולן שברמת הגולן ב-1980 ש"ח, כפר הנופש בריזה בכפר שבמושב רמות ב-2298 ש"ח, סוף שבוע באוגוסט במלון דן פנורמה חיפה ב-2154 ש"ח, חבילה למלון רימונים בחרמון ב-2448 ש"ח על בסיס לינה וארוחת בוקר או מלון גולן טבריה ב-2619 ש"ח.

עוד מבצעים למלונות ארבעה כוכבים בגוליבר שכדאי לציין הם מלון פרימה גליל שבטבריה ב-2706 ש"ח לזוג לשלושה לילות, מלון רימונים מינרל טבריה ב-2880 ש"ח, מלון נוף גינוסר ב-3084 ש"ח וסוף שבוע באוגוסט במלון פסטורל כפר בלום ב-3152 ש"ח בלבד.

מלונות בצפון 5 כוכבים - קיץ 2012

לאלו מביניכם המחפשים חופשה בצפון במלון 5 כוכבים תוכלו למצוא כמה חבילות מעניינות כמו למשל סוף שבוע לזוג במלון דן כרמל חיפה (עם מבצע של שתי ילדים חינם!) ב-2502 ש"ח, חבילה למלון חוף גיא טבריה ב-3638 ש"ח, סוף שבוע במלון פלח הרימון בצפת ב-2298 ש"ח וגם מלון וילה גליליי שהוא מלון בוטיק בצפת מציע סוף שבוע בתאריכים הנ"ל באוגוסט ב-2880 ש"ח.

עוד כמה חבילות נוספות מגוליבר שכדאי לציין הם מבצע לסוויטות "שלה דלקס" בכפר הנופש רמות ב-4890 ש"ח לזוג לשלושה לילות, מבצע למלון המפואר בטבריה רימונים גלי כנרת ב-5094 ש"ח וגם חבילה למלון רימונים צפת ב-3930 ש"ח בלבד.

מבצעים לזוג עם ילדים בצפון - קיץ 2012

ולסיום, ערכנו חיפוש גם באתר התיירות הותיק והמצוין אשת טורס עבור מבצעים למלונות בצפון הארץ באמצע השבוע בחודש יולי (בין התאריכים 15-19 ביולי) למשפחות עם ילדים (זוג +2). להלן כמה מהמבצעים שמצאנו (שימו לב: כל המחירים הם עבור 4 לילות לזוג פלוס שני ילדים. כמו כן, בחלק מהמלונות ישנו צורך באישור):

מבצע במלון נס עמים בנהריה ב-2650 ש"ח, מלון רימונים המעיין נצרת הממוקם בלב העיר העתיקה ב-2850 ש"ח, חבילה לאמצע השבוע ביולי לזוג +2 במלון מדיסון נהריה (4 כוכבים) ב-2940 ש"ח, בקתה במלון רימונים חרמון נווה אטיב ב-3705 ש"ח, מלון קרלטון נהריה ב-3809 ש"ח לזוג עם שני ילדים באמצע השבוע, 4085 ש"ח במלון כפר גלעדי ומבצע במלון חמשת הכוכבים דן קיסריה ב-4190 ש"ח.

טיולים מאורגנים בקיץ בזול

מתכננים טיול מאורגן בקיץ 2012? הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם. בדקנו באתרי הנופש הגדולים בישראל אילו טיולים מאורגנים הם מציעים בזול או במבצע. להלן התוצאות.

אחד מתחומי התיירות הפעילים ונפוצים בקרב התיירים הישראלים הם הטיולים המאורגנים וכמעט שאין אתר תיירות ישראלי שמכבד את עצמו שלא מציע כמה כאלו. אם גם אתם חושבים על טיול מאורגן בקיץ הקרוב אבל עדיין לא החלטתם או שאולי אתם מעדיפים להחליט על פי התקציב שלכם והמחירים המוצעים, הכתבה הבאה מיועדת ממש עבורכם.

אחד היתרונות המרכזיים שמושכים את רוב התיירים להזמנת טיול מאורגן הוא הידיעה המרגיעה שכל הסידורים כבר מטופלים החל מהנסיעות והלינה וכלה במקומות השווים שבהם כדאי לבקר. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק באתרי התיירות המובילים בישראל מהם המחירים של הטיולים המאורגנים בקיץ הקרוב? אילו יעדים פופולריים במיוחד, מבצעים שווים ואטרקטיביים ועוד. כל התוצאות, לפניכם.

הערה: כל הנתונים נאספו מאתרים חיצוניים שאין אנו אחראים עליהם ומתייחסים ליום פרסום כתבה זו בלבד (9/5/2012).

טיולים מאורגנים לקיץ 2012 בזול

את החיפוש שלנו התחלנו באחד מאתרי התיירות המובילים בישראל - אתר גוליבר ובדקנו אילו טיולים מאורגנים הוא מציע. ובכן, בגוליבר רשימה לא קטנה של טיולים מאורגנים למבחר יעדים, הנה כמה מהם: טיול מאורגן לצפון איליה ולאגמים כולל ורונה ואגם גארדה לחמישה ימים (תאריכי יציאה בחודש יוני) החל מ-399 יורו לאדם, טיול מאורגן לצרפת ולספרד הנקרא "טיול פלמנקו ושאנסון" עם דגש על תרבות במשך 7 ימים (תאריכי יציאה בחודש מאי) ב-555 דולר לאדם או טיול מאורגן לברלין במשך 5 ימים (תאריכי יציאה בחודשים מאי או יוני) במחירים של 686-777 דולר לאדם.

עוד כמה הצעות שוות וזולות שכדאי לציין - טיול מאורגן לספרד במגוון תאריכי יציאה (יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר או אוקטובר) בטווח מחירים שבין 787 דולר ל-1055 דולר לאדם (תלוי בתקופת הטיול). משך הטיול הוא 7 ימים וכולל טיול סביב מדריד (טולדו, סגוביה, סלמנקה ועוד) או טיול מאורגן לטוסקנה ביוני 2012 למשך 6 ימים הכולל ביקורים בסיינה, פיאצה דל קאמפו, פירנצה, ועוד ב-686 דולר לאדם בלבד.

אנו ממשיכים עם אתר איסתא שבעמוד הבא מציעים כמה הצעות מאוד מעניינות ומיוחדות. למשל, טיול מאורגן לאירלנד הנקרא "האי הירוק" ומתרכז באיזור דבלין וסביבותיה. הטיול הוא למשך 7 ימים עם תאריכי יציאה מגוונים (בעיקר ביולי ואוגוסט) במחירים של בין 1199 דולר ל-1499 דולר. הצעה מעניינת נוספת היא טיול מאורגן לסלובניה ל-8 ימים (תאריכי יציאה בין החודשים יוני עד אוקטובר 2012) ב-1099 עד 1299 דולר לאדם.

עוד כמה הצעות מאתר איסתא שראוי לציין - טיול מאורגן ליער השחור למשפחות ל-7 ימים (בין התאריכים יוני עד אוקטובר) ב-1199 עד 1299 דולר לאדם. הטיול כולל ביקורים בכל הפארקים השווים כגון פארק אירופה, פארק שטיינוואסן וטיולים בערים פרייבורג, אגם טיטי, אוגסבורג וכד'. עוד הצעה מעניינת היא טיול מאורגן לגאורגיה ל-7 ימים אף הוא וכולל ביקורים בטביליסי, קוטאיסי, באקוראיני, גודאורי, קזבקי וכו' ב-1149-1199 דולר לאדם בלבד.

אתר נוסף שהרגשנו צורך לבדוק הוא אתר אשת טורס הותיק שבעמוד הבא מצאנו כמה מבצעים לטיולים מאורגנים לחו"ל לקיץ הקרוב כגון טיול מאורגן לפריז ביולי 2012 עם ביקורים בהולנד ובלגיה (אמסטרדם ובריסל) ל-7 ימים ב-899 יורו לאדם או טיול מאורגן ליוון (מצפון לדרום) בחודש מאי למשך 6 לילות ב-999 דולר לאדם.

באתר דיזנהאוז מצאנו עשרות הצעות לטיולים מאורגנים שונים ומגוונים לקיץ 2012. הנה רשימה של כמה הצעות אשר משכו את תשומת ליבנו - טיול מאורגן להונגריה, אוסטריה וצ'כיה למשך 10 ימים (תאריכי יציאה בחודשים יולי, אוגוסט וספטמבר) ב-1429 עד 1579 דולר לאדם, טיול מאורגן להודו ביולי, אוגוסט (ותאריכי יציאה נוספים נובמבר 2012) למשך 16 ימים ב 3399-3499 דולר לאדם, טיול מאורגן לארה"ב מחוף לחוף למשך 19 יום במבחר תאריכי יציאה (יולי - אוקטובר 2012) בטווח מחירים של 4549 - 4729 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים לדתיים 

אנו חוזרים לאתר אשת טורס שמציעים גם כמה מבצעים שווים עבור טיולים מאורגנים כשרים המיועדים לשומרי מסורת ולציבור הדתי. בעמוד הבא ניתן לראות כמה הצעות מעניינות כגון טיול מאורגן כשר לרומניה ביוני או ביולי 2012 למשך 6 לילות ב-999 דולר - 1099 דולר לאדם, טיול מאורגן לאיטליה לדתיים ביוני ויולי 2012 למשך 6 לילות ב-1399 דולר לאדם וגם טיול מאורגן כשר לסין ביוני ויולי ב-1799 דולר למשך 8 לילות.

ונסיים עם מקום נוסף שכדאי לחפש בו טיולים מאורגנים לדתיים או חרדים הוא אתר טיולי גשר שמתמחה במיוחד בטיולים מסוג זה. בעמוד הזה תוכלו למצוא מבחר עצום של טיולים מאורגנים לדרום אמריקה, דרום אפריקה, אירופה ואסיה שכולם כשרים ומותאמים במיוחד לקהל הדתי והחרדי.

חבילות נופש לאיה נאפה

אספנו עבורכם מבחר דילים וחבילות נופש לאיה נאפה לקיץ 2012 ממיטב אתרי הנופש המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה הבאה.

אחד מיעדי התיירות הנפוצים והאהובים ביותר בקרב הצעירים מישראל היא העיר איה נאפה שבאי הקפריסאי. מדי קיץ המוני צעירים ישראלים נוהרים אל מלונות איה נאפה כדי לקחת חלק במסיבות החוף ובמועדונים התוססים שפונים בעיקר לקהל הצעיר.

כפי שציינו, סיבה מרכזית לביקוש באיה נאפה היא החופים היפים והמטופחים ביותר. חופי הים בעיר מציעים מבחר של מתקני ספורט, מועדוני צלילה, מסעדות משובחות ועוד. אם אתם מחפשים חופים מומלצים באיה נאפה, ניתן לציין כמה חופים מאוד נפוצים על הישראלים כגון חוף ניסי ביי (Nissy Bay), חוף גרסיאן (Grecian Beach), חוף סאנדי ביי (Sandy Bay) המציע את מתקן הבאנג'י הגבוה ביותר בעולם, ואת החוף אגייה טקלה (Agia Thekla).

בכתבה הבאה אספנו עבורכם מספר דילים וחבילות נופש זולות ואטרקטיביות שמציעים לכם אתרי התיירות הישראלים. שימו לב: כל המחירים והפרטים שמיד תראו נכונים ליום פרסום כתבה זו (7/5/2012).

דילים לאיה נאפה

נתחיל עם אתר דיזנהאוז שבו ערכנו חיפוש עבור חבילות נופש לאיה נאפה ביולי לאמצע השבוע בין התאריכים 29 ליוני ועד ה-5 ליולי (סה"כ 6 לילות) ומצאנו 6 חבילות (טיסות +לינה) למלונות שונים באיה נאפה החל מ-693 יורו לאדם בחדר זוגי. בין המלונות ניתן לציין את מלון כריסטופינה (3 כוכבים), מלון בלה נאפה ביי (3 כוכבים), מלון גרסיאן סנדס (4 כוכבים), מלון ניסי ביץ' (4 כוכבים) ומלונות חמשת הכוכבים אדמס ביץ' וגרסיאן ביי.

אתר 2 travel מציע לכם כמה דילים לאיה נאפה לרגע האחרון (בחודש מאי) זולים במיוחד. למשל, חבילת נופש של 4 לילות במלון פייר אן ביץ' עם טיסות ארקיע ב-369 דולר לאדם, דיל למלון יורו נאפה ל-2 לילות ב-452 דולר, או חבילה למלון אפלנדר איה נאפה ל-4 לילות ע"ב לינה בלבד ב-456 דולר לאדם.

גם אתר הדקה ה-90 מציע הרבה מאוד חבילות לחופשות חוף באיה נאפה לקיץ 2012 ובעמוד הבא תוכלו למצוא מבחר דילים במחירים של החל מ-379 דולר לאדם במלונות כמו מרינה, בלה נפה, קאבו מאריס, גולדן קוסט, מלון סטמטיה, נפה פלאזה, פאבלו נאפה ועוד לחודשים מאי ויוני.

באתר אשת טורס מצאנו לכם מבצע לאיה נאפה ביולי 2012 הכולל טיסות ארקיע הלוך חזור, 7 לילות במלון (בית דירות) אנתנה איה נאפה, העברות וגם כולל כניסה למסיבה. מחיר החבילה - 580 דולר לאדם.

ונסיים עם אתר בסטורס שבו מצאנו עבורכם דיל שווה לאיה נאפה באוגוסט 2012 הכולל 8 ימים בבית דירות באיה נאפה ב-388 יורו בלבד. המבצע נגמר מחר אז כדאי למהר ולהזמין.

ולסיום, אם אתם עדיין לא יודעים מה מחכה לכם בחופשה באיה נאפה, הסרטון הבא ייתן לכם הצצה קטנה על מה שאיה נאפה מציעה. תיהנו.



דילים לקפריסין

בדקנו ואספנו עבורכם מאתרי הנופש המובילים בישראל מבחר חבילות נופש, מבצעים ודילים לקפריסין בקיץ הקרוב. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אם כבר הספקתם לנפוש ביעדים הפופולריים ביוון וטורקיה ואתם מחפשים יעד חדש לחופשה משפחתית, כדאי לכם לבדוק את קפריסין. מבחינה תיירותית, האי קפריסין נחלק למעשה לשלושה איזורים בו מתרכזים רוב התיירים ורוב המלונות והאטרקציות - לימסול, פאפוס וכמובן איה נאפה האהוב במיוחד על הצעירים מפני המסיבות הליליות המפורסמות שבו.

בשלושת האיזורים הנ"ל ישנם מלונות רבים בכל סוגי האירוח כאשר המלונות הגדולים המציעים חופשה משפחתית מפנקת נמצאים באיזור פאפוס ולימסול ואילו איזור איה נאפה מתאפיין יותר במלונות פשוטים המכוונים אל הקהל הצעיר.

חבילות נופש לקפריסין

בכתבה הבאה אספנו לכם ממגוון אתרי תיירות ישראלים מובילים מבחר חבילות נופש ודילים לקפריסין לכל אזורי התיירות שבאי. לנוחיותכם, נחלק אותם לפי האיזורים.

שימו לב: המידע שבכתבה נלקח מאתרים אחרים ונכון ליום פרסום כתבה זו (2/5/2012). לכן, אין אנו אחראים אל אמינותם של הפרטים.

דילים לאיה נאפה

באתר ישראייר מצאנו לכם כמה דילים זולים לאיה נאפה לרגע האחרון בחודש מאי הקרוב ל-2 לילות החל מ-392 דולר לאדם. בין המלונות תוכלו למצוא דיל למלון נסטור, איה נאפה (ממוקם ליד חוף הים) או חבילת נופש למלון פייר אנה (סמוך למרכז העיר).

באתר גוליבר ערכנו חיפוש עבור מבצעים לסוף שבוע לאיה נאפה ביולי 2012 ( 19-21 ליולי) ושם מצאנו דילים לאיה נאפה החל מ-568 דולר במלונות כגון מלון נפה פלאזה (3 כוכבים), מלון נפה מירמיד (4 כוכבים), מלון אדם ביץ' (4 כוכבים) ומלון אדמס גרייס (5 כוכבים).

ערכנו חיפוש נוסף לסוף שבוע לזוג באיה נאפה באוגוסט 2012 (16-19/8) באתר איסתא ושם מצאנו דילים למלונות כגון מרינה איה נאפה (651 דולר), מלון סטמטיה (679 דולר), מלון קאבו מאריס (713 דולר) ומלון אסטיירס ביץ' איה נאפה (765 דולר).

דילים לפאפוס

אתר דיזנהאוז מציע חבילת הכל כלול לפאפוס קפריסין במלון אימפריאל (4 כוכבים) בין התאריכים 24 למאי ועד ה-27 למאי (סה"כ 3 לילות) ב-544 יורו.

באתר אשת טורס מצאנו דיל לפאפוס למשך 4 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון וניס ביץ' פאפוס כול טיסות צ'רטר הלוך חזור בין התאריכים 24 למאי ועד ה-28 למאי ב-599 יורו.

אם אתם מחפשים דילים לפאפוס בקיץ, בדקנו לכם באתר התיירות בליק חבילות לסוף שבוע בסוף חודש יוני (21-24 ליוני 2012) כולל טיסות הלוך חזור ושם מצאנו מגוון חבילות זולות ומעניינות, למשל דיל למלון Paphiessa, פאפוס ב-388 יורו, מלון אלבידה (4 כוכבים) ב-461 יורו, מלון אקטון, פאפוס (4 כוכבים) ב-464 יורו לאדם ודיל למלון המפואר והיוקרתי בפאפוס מלון ונוס ביץ' ב-489 יורו.

דילים ללרנקה

אנחנו נשארים באתר בליק המצוין שם ערכנו חיפוש עבור דילים ללרנקה קפריסין לאמצע השבוע (4 לילות) בתחילת חודש ספטמבר (2 לספטמבר ועד ה-6 לספטמבר 2012) וכך תוכלו לבחור בחופשה עם טיסות במלונות כגון סאן רמו לרנקה (434 יורו), מלון פטיט פאלאיס (449 יורו), מלון רודון לרנקה(488 יורו), מלון אבלידה לרנקה (519 יורו), מלון פנאנס הולידיי ביץ' (532 יורו), מלון קלאססיק לרנקה (529 יורו) ועוד.

באתר אופיר טורס ביצענו חיפוש עבור חבילות נופש ללרנקה לסוף שבוע ביולי (20-23/7) ושם מצאנו שני דילים בלבד - הראשון דיל למלון לורדון ביץ' (4 כוכבים) עם טיסה ב-636 דולר לאדם והשני דיל

ולסיום ערכנו חיפוש באתר איסתא עבור דילים ללרנקה לזוג + שני ילדים לסוף שבוע באוגוסט 2012 (16-19/8) ושם מצאנו מבחר גדול של חבילות נופש החל מ-585 דולר לאדם. בין המלונות תוכלו למצוא את מלון סנדי ביץ (663 דולר), מלון קאבו מאריס (600 דולר), מלון נאבאריה לרנקה (585 דולר) או חבילת הכל כלול במלון המפואר אולימפיק לגון ב-768 דולר.

עד כאן להפעם. בימים הקרובים נציג לכם כתבה ובה מלונות מומלצים בקפריסין שקיבלו את מיטב הביקורות מגולשים בישראל ובעולם.